1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 485  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601180019  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۴:۴۶
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

"اقليما" براي اكران تغيير مي‌كند

براي اكران فيلم سينمايي "اقليما" به كارگرداني محمدمهدي عسگرپور تغييراتي در خصوص پايان‌بندي و كم‌شدن زمان فيلم به وجود آمده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ناصر عنصري، تهيه كننده "اقليما"، در خصوص وضعيت اكران و نمايش اثر گفت: "براي اكران فيلم تغييراتي بر اساس واكنش تماشاگران در جشنواره فجر به وجود آمده است. در وهله نخست با تدوين مجدد، زمان فيلم با حذف حدود هفت دقيقه از اثر، به 90 دقيقه كاهش يافت. پايان فيلم نيز كه تا حدودي مبهم بود با استفاده از راش هاي موجود، تبديل به پاياني سرراست و روشن تر شد."
    وي خاطرنشان كرد: "با توجه به اظهارنظرها و حرف هايي كه در خصوص وحشتناك بودن فيلم "اقليما" براي مخاطبان قبل از جشنواره به وجود آمده بود، مخاطبان با پيش فرض ديدن يك فيلم در ژانر وحشت به سينما رفتند. در صورتي كه اين فيلم اثري معمايي و هيچكاكي است كه معماي داستان فيلم به تدريج ايجاد دلهره مي كند. زمان اكران فيلم را شروع فصل تابستان در نظر گرفته ايم كه اگر شرايط اكران مهيا نشد، به يقين در آغاز فصل پائيز آن را اكران مي كنيم."
    فيلم سينمايي "اقليما" روايتگر زندگي آرام و بدون دردسر سارا و عماد است كه با بستري شدن عماد و سايه تهديدهايي ناپيدا اين آرامش از بين مي رود. در ادامه وجود يكسري از اتفاقات عجيب و پيچيده در زندگي آنها باعث مي شود اين زوج با مشكلات مختلفي مواجه شوند.
    حسين ياري، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و شاهرخ فروتنيان بازيگران، محمدرضا گوهري و عسگرپور فيلمنامه نويسان، مرتضي پورصمدي مدير فيلمبرداري، بهرام دهقاني تدوينگر، محمدرضا عليقلي آهنگساز، علي عابديني طراح صحنه و لباس و ناصر عنصري تهيه كننده فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com