1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 436  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601150205  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۵:۱۹
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

جهانگير کوثري:

«خون‌بازي» هشداري با صداي بلند به خانواده‌هاست

در طول 14 روزي که از اکران نوروزي فيلم سينمايي «خون‌بازي» مي‌گذرد، رشد صعودي فروش اين فيلم در کنار ساير فيلم‌هاي در حال اکران چشمگير است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جهانگير کوثري، تهيه کننده "خون بازي"، ضمن بيان اين مطلب گفت: با توجه به اينکه "خون بازي" فيلمي با مضمون اعتياد در ژانر سينماي اجتماعي است در شرايط مناسبي از نظر زماني اکران نشد و ما هم با علم به اين مطلب دست رد به سينه اکران اين فيلم نزديم؛ چون نمي توانستيم خطر اکران نشدن فيلم در طول سال را به جان بخريم.
    اين تهيه کننده سينما در ادامه به وضعيت اکران فيلم در طول سال اشاره کرد و گفت: توليدات سينماي ايران حدود 80 فيلم در طول سال است که از اين تعداد تنها 30 تا 35 فيلم فرصت نمايش در سالن سينما را پيدا مي کنند. بنابراين نگراني ما هم بسيار طبيعي بود که اگر اين اکران را از دست مي داديم شايد ديگر فرصت نمايش پيدا نمي شد. ضمن اينکه معتقدم "خون بازي" در هر شرايطي که اکران مي شد، به طور حتم فروش خود را مي داشت.
    کوثري در ادامه به ميزان استقبال تماشاگران از "خون بازي" در تهران و شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سينماي ايران تماشاگران فهيمي دارد که براي ديدن فيلم خوب به سينما مي روند و ميزان استقبال مردمي در اکران نوروزي در تهران و شهرستان هايي چون شيراز و رشت مبين اين مطلب است. بنابراين "خون بازي" در کنار ساير فيلم هاي در حال اکران تماشاگران خاص خود را دارد و در حال حاضر هم اين فيلم از لحاظ فروش رشد صعودي را طي مي کند.
    وي درباره مضمون خون بازي و تاثير آن بر نسل جوان گفت: هميشه اين نگراني در خانواده ها وجود داشته که مبادا دختران و پسران جوان شان به اعتياد مبتلا شوند و طبعا ما هم به عنوان تهيه کننده و فيلمساز اين نگراني و البته احساس مسئوليت براي آگاه ساختن خانواده ها نسبت به اين معضل را داشتيم. بنابراين به گمان من "خون بازي" هشداري با صداي بلند درباره اعتياد جوانان به تمام خانواده هاي نگران است و به گفته خانم بني اعتماد اگر يک معتاد با ديدن اين فيلم به خود بيايد و درصدد ترک آن برآيد، "خون بازي" تاثير خود را داشته است.
    تهيه کننده فيلم "خون بازي" در پايان به وضعيت سينما در سال جديد اشاره کرد و گفت: من به روند رو به جلو سينماي ايران در سال جديد بسيار خوشبينم. ولي در نهايت تاسف بايد بگويم امکانات ما در بحث سالن سازي ضعيف است و اگر مسئولان امور فرهنگي در شهرداري فکري به حال ساختن سالن سينما در شهرک هاي اطراف تهران بکنند، معضل کمبود سالن حل خواهد شد. به عنوان مثال سينما لاله زار روزگاري يکي از بهترين سالن ها بوده، ولي الان بدون استفاده است. پيشنهاد من به مسئولان در سال 86 اين است که سالن هايي بر اساس موقعيت جغرافيايي تازه شهري بنا کنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com