1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 533  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512200214  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۳:۲۹
    ۱۳۸۵/۱۲/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

شورجه:

اثر سينمايي ماندگاري در سال 85 نداشتيم

جمال شورجه، كارگردان سينما گفت: ما در سال 85 اتفاق ويژه‌اي در حوزه سينما نداشتيم و هيچ فيلمي در اين سال اثر ماندگاري نبوده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان افزود: هر چند امسال شاهد فيلم‌هاي بسياري در حوزه دفاع مقدس بوديم و اين موضوع را بايد به فال نيك گرفت، اما در اين سال اتفاق ويژه‌اي نداشتيم و به عقيده من هيچ فيلمي در اين سال اثر ماندگاري نبوده است. به بيان ديگر امسال هيچ كدام از فيلم‌ها الگو نبودند... .
    وي درعين حال گفت: البته با روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد و تغيير مديريت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اتفاقات خاصي در سينماي ايران رخ داد كه مي‌تواند آينده سينما را تضمين كند.
    شورجه افزود: با اين تغييرات سينماي ايران توانسته خود را تا اندازه بسياري به خاستگاه‌هاي مطلوب نزديك كند، اما سينماي ايران همچنان با آن سينمايي كه مورد نظر انقلاب و مقام معظم رهبري است، فاصله دارد.
    شورجه با اشاره به جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر گفت: جشنواره امسال نشان داد ما حركت به سمت ايده‌ال را آغاز كرديم و راه درست را بعد از سال‌ها سردرگمي پيدا كرده‌ايم، اما متاسفانه هنوز سرعت بسيار اندك است و بايد در گام بعد به اين جريان شتاب بخشيد كه ديدار با مقام معظم رهبري و سخنان ايشان عامل موثري در اين شتاب دهي خواهد بود.
    جمال شورجه همچنين از درگذشت رسول ملاقلي پور به عنوان تلخترين لحظه سينما در سال 85 نام برد گفت: ما چند روز قبل يكي از بهترين فيلمسازان خود را از دست داديم. فوت نابهنگام رسول ملاقلي‌پور ضايعه بزرگي براي سينما دفاع مقدس بود كه ضربه سنگيني به سينماي ايران و فيلمسازان اين عرصه وارد كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com