1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 551  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512170203  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۴۳:۰۵
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

جميل رستمي به فرانسه رفت

با آغاز پيش توليد «عروسك بي سايه»

«عروسك بي سايه»‌ عنوان جديدترين اثر جميل رستمي است كه به تازگي پيش توليد آن آغاز شده است، اما جميل رستمي امروز راهي فرانسه شد تا پيش توليد جديدترين اثرش را به طور جدي تر ادامه دهد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با راهي شدن جميل رستمي به كشور فرانسه، پيش توليد «عروسك بي سايه» پررنگ تر از قبل دنبال مي شود.
    روز گذشته جميل رستمي با تأييد اين خبر گفت: پنجشنبه عازم فرانسه هستم تا همزمان با به اتمام رساندن مراحل پاياني «ژاني گه ل» پيش توليد «عروسك بي سايه» را پررنگتر از قبل دنبال كنم.
    رستمي ادامه داد:‌ در طول اين سفر با چند تن از بازيگران شناخته شده و حرفه اي سينماي فرانسه براي بازي در اين فيلم مذاكره مي كنيم و در صورتي كه به توافق برسيم، براي بازي در «عروسك بي سايه» با آنها قرارداد مي بنديم.
    رستمي افزود: «ما چند گزينه براي بازي در اين فيلم مدنظر داريم كه تا قبل از قطعي نشدن حضورشان، نمي توانم نامي از آنها ببريم. اما مي توانم اشاره كنم كه كانديداهاي بازيگري در «عروسك بي سايه»‌ ستارگان سينماي حرفه اي فرانسه هستند.
    گفتني است «عروسك بي سايه» روايتگر داستان چند تن از اعضاي يك خانواده كرد عراقي است كه خانواده شان در قتل عام كردهاي عراقي در سال 1989 ميلادي از بين رفته اند. اعضاي باقيمانده اين خانواده در سال 2003 ميلادي، پس از فروپاشي حكومت بعثي صدام در كشوري ديگر همديگر را ملاقات مي كنند.
    يادآور مي شويم «عروسك بي سايه» سومين فيلم بلند سينمايي جميل رستمي پس از ساخت فيلمهاي «مرثيه برف» و «ژاني گه ل» محسوب مي شود كه فيلمبرداري آن در ايران، عراق و يكي از كشورهاي قاره اروپا انجام مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com