1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 439  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512130212  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۸:۵۰
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

شهرداري تهران: سينما آزادي بدهي شهرداري به شهروندان است

سينما آزادي در موعد اعلام شده افتتاح مي شود

عصر روز چهارم ارديبهشت 85 انتظار هشت ساله اهالي و دوستداران سينما به پايان رسيد و سنگ بناي بازسازي سينمايي كه روزي روزگاري سينماي خاطره ساز دوستداران سينما و حتي رهگذران آن حوالي بود زده شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ سالها بود كه رهگذران به جاي تماشاي صف طولاني بليت و هياهو براي تماشاي فيلم گودالي پوشيده با ديواري سبزرنگ مي ديدند كه حكايت از فراموشي رويايي داشت كه به واقعيتي تلخ انجاميده بود.
    اما نزديك به 9 ماه پيش بود كه راه طولاني رويا تا واقعيت سپري شد و قول و قرارهاي بي حد و حصر پيشين مسئولان سينمايي با همت شهرداري تهران رنگ و بويي تحقق يافته گرفت.
    زيربناي 8000 متري سينماآزادي محمل مجتمعي فرهنگي تجاري در نظر گرفته شد با پنج سالن سينما كه حتي تماشاي ماكت كامپيوتري آن نيز جالب توجه به نظر مي رسيد. اما نه وعده مسئولين براي تكميل 18 ماهه ساخت آن كه در واقع نصب روزشمار كامپيوتري برفراز اين گودال عميق بود كه آرزوي ساخت اين مجموعه را محتمل تر نشان مي داد.

مديركل معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران: سينما آزادي بدهي شهرداري به شهروندان است
مجيد جوزاني مديركل معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از ايجاد فضاهاي جانبي و پاركينگ در اين مجموعه خبر داد و معماري و طراحي ساختمان را به گونه اي توصيف كرد كه مراكز تجاري حوالي آن همگي در خدمت فضاهاي تجاري آن قرار خواهند گرفت.
    جوزاني كه برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي اتمام ساخت اين مجموعه را 18 ماه عنوان كرد با در نظر گرفتن مشكلات احتمالي مدت زمان و سال را براي پايان اين پروژه معرفي كرد.
    او با ارزيابي اميدواركننده روند پيشروي ساخت و ساز اين مجتمع سينمايي، فعاليت هاي صورت گرفته را مطابق با برنامه ريزي هاي انجام شده عنوان كرد و ادامه داد: همانطور كه در وعده هاي پيشين آمده بود اين سينما بايد ظرف دو سال ساخته شود و مسلماً اين اتفاق رخ خواهد داد. از اين روست كه دوازدهم بهمن سال آينده همزمان با جشنواره بيست و ششم فجر مراسم افتتاحيه اين سينما نيز برگزار خواهد شد.
    جوزاني در پاسخ به اين سؤال كه چطور نماي اسكلتي ساختمان هنوز بنا نشده است گفت: شكل سازه اين ساختمان درست مثل سازه برج ميلاد پيچ و مهره اي است و احتياج به جوشكاري هاي معمول ندارد. در واقع سازه ها در مكاني ديگر ساخته مي شوند و به مكان اصلي انتقال مي يابند.
    او با اشاره به اين نكته كه تا به امروز همه چيز كنترل شده و بر طبق برنامه زمان بندي پيش بيني شده پيش رفته است احتمال هر گونه توقف در ساخت و ساز را رد كرد و ادامه داد: سينما آزادي بدهي شهرداري تهران به شهروندان است و عدم تحقق آن با زير سؤال رفتن كليت مجموعه مديريتي ذيربط برابر است.
    جوزاني زمان پايان ساخت سازه ها را آخر اسفندماه و فروردين سال آينده را زماني براي آغاز ساخت و ساز داخلي مجموعه اعلام كرد تا ديگر هيچ شك و شبهه اي در به سرانجام رسيدن اين وعده متأخر باقي نمانده باشد.

عسگرپور: مجتمع سينمايي پارك ملت، سال آينده افتتاح مي شود
همچنين محمدمهدي عسگرپور، معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري اعلام كرد: مجتمع سينمايي پارك ملت در دست ساخت است و اين مجتمع سال آينده افتتاح خواهد شد.
    كارگردان فيلم اقليما، با اشاره به افتتاح مجتمع سينمايي رازي گفت: اين پروژه آماده افتتاح است و تا آخر سال 85 به بهره برداري مي رسد.
    وي دليل تأخير در افتتاح اين پروژه را نياز به حضور شهردار تهران عنوان كرد و افزود: به محض هماهنگي نهايي اين مجتمع افتتاح خواهد شد.
    عسگرپور درخصوص برنامه هاي اين سازمان براي تعطيلات عيد نوروز نيز گفت: بخش فرهنگي هنري سازمان فرهنگي شهرداري تهران براي اين ايام برنامه نمايش فيلم ندارند و پخش 100 فيلم سينمايي در مونيتورهاي سطح شهر و در فضاي آزاد نيز مربوط به تابستان است. 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com