1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 397  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512120009  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۶:۰۲
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

شروع اميدوار كننده براي اكران 86

فيلم مهمان (سعيد اسدي) اولين فيلم از سري فيلم هاي نوروز 86 در سه روز نخست اكران، با استقبال نسبي مخاطبان رو به رو شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در آخرين جلسه‌ شوراي صنفي، مقرر شد تا در ادامه اولين برنامه اكران نوروز 86، با پايين آمدن كف‌فروش «محكومين بهشت»(حجت‌اله سيفي)، فيلم «اخراجي‌ها»(مسعود ده‌نمكي) در گروه آفريقا، فيلم «خون‌بازي»(رخشان بني‌اعتماد) در گروه سينمايي عصرجديد به جاي «جايي در دوردست»(خسرو معصومي) و «شب‌ بخير فرمانده»(انسيه شاه‌حسيني) به جاي «رؤياي خيس»(پوران درخشنده) در گروه استقلال به نمايش درآيد.
    فرامرز روشنايي، مدير روابط عمومي «مهمان» درباره فروش اين فيلم گفت: فروش ميهمان، در روزهاي چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به ترتيب 1/4 ، 11 و 2/13ميليون تومان بوده و جمعاً فيلم حدود 3/28 ميليون تومان فروخته است كه اين فروش با توجه به فصل اكران، راضي‌كننده است.
    به گفته وي، اكران «مهمان» در 16 سينماي تهران پي‌گيري مي‌شود و هفته آينده نيز دو سالن سينمايي ميلاد و كارون، با نمايش فيلم«مهمان» بازگشايي و كارهاي تبليغاتي و پخش تيزر مهمان نيز در ادامه اكران و شروع سال نو، گسترده‌تر خواهد شد.
    گفتني است: از ديگر فيلم‌هاي تازه روي پرده، فيلم‌هاي رازها(محمدرضا اعلامي) با 23 ميليون تومان، جايي در دوردست(خسرو معصومي) با 15 ميليون تومان و محكومين بهشت (حجت‌اله سيفي) با 13 ميليون تومان) به اكران خود ادامه مي‌دهند. همچنين فيلم‌هاي تله (سيروس الوند) با 490 ميليون تومان، گيس‌بريده(جمشيد حيدري) با 237 ميليون تومان و رؤياي خيس(پوران درخشنده) با 105ميليون تومان از برنامه اكران ماه بهمن، در جدول اكران باقي‌ مانده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com