1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 376  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512120000  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۳:۳۴
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

مسعود ولدبيگي:

مراسم بزرگداشت مسئوليت هنرمند را سنگين‌تر مي‌کند

با برپايي مراسم بزرگداشت و تقدير بار مسئوليت هنرمند بيشتر مي‌شود و فرد بايد تلاش کند با پويايي و خلاقيت بيشتر در ادامه راه در انتخاب‌هاي خود نيز دقت بيشتري کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، مسعود ولدبيگي، طراح باسابقه عرصه چهره پردازي سينماي ايران، در خصوص برپايي مراسم بزرگداشت خود در روز چهره پردازي گفت: حرکت بسيار خوبي است که از سوي مديريت و انجمن طراحان چهره پردازي صورت گرفته است. اين نوع قدرداني ها باعث مي شود جوان ها با شوق و انگيزه بيشتري به کار خود ادامه دهند. اين نوع مراسم نويد و اميدي است که اگر کار هنرمند خوب و تاثيرگذار باشد، به يقين کارش ديده مي شود و مورد تقدير قرار مي گيرد.
    ولدبيگي در خصوص برگزاري مراسم امسال که به شکلي وسيع تر و گسترده تر نسبت به دوره گذشته برگزار مي شود، اظهار داشت: گستردگي بزرگداشت روز چهره پردازي و تقدير بيشتر از فعالان اين عرصه باعث بهتر ديده شدن کار چهره پردازان مي شود و اهميت و جايگاه چهره پردازي را افزايش مي دهد. اين اقدام حرکت رو به جلويي است که در عرصه فعاليت هاي انجمن چهره پردازان سينماي ايران ديده مي شود.
    وي خاطرنشان کرد: "بعد از پيروزي انقلاب اسلامي سينما شکل متعالي تري به خود گرفت و رفته رفته به تمام صنوف و مشاغل سينما توجه شد. چهره پردازي نيز از رشد قابل ملاحظه اي برخوردار شده و اکنون يکي از پايه هاي اصلي و محوري توليد فيلم محسوب مي شود."
    آخرين فعاليت سينمايي ولدبيگي فيلم سينمايي «دوئل» به کارگرداني احمدرضا درويش است که از آثار شاخص عرصه دفاع مقدس به حساب مي آيد. وي در حال حاضر مشغول چهره پردازي مجموعه «مختار» به کارگرداني داود ميرباقري است.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com