1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 339  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512070217  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۹:۰۲
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمدعلي سجادي:

خيلي دوست داشتم كه منتقدان «مخمصه» را ببينند

محمد‌علي سجادي گفت: عدم نمايش فيلم «مخمصه» در سينماي رسانه‌هاي گروهي، در خلال جشنواره امسال فيلم فجر به علت مشكلات فني فيلم بود و تعمدي در كار نبوده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمدعلي سجادي كارگردان سينما گفت: خيلي دوست داشتم اين فيلم در سينماي رسانه‌هاي گروهي براي نويسندگان و منتقدان به نمايش درآيد.
    وي افزود: من تا روز هشتم جشنواره در لابراتوار، مشغول آماده كردن فيلم براي اكران بودم و بعد از آن، فيلم «مخمصه» در سينماهاي مردمي جشنواره بر اساس نوبت اكران، به نمايش درآمد.
    اين كارگردان سينما تاكيد كرد: حتي يك نامه كتبي هم براي دبير جشنواره نوشتم كه در صورت امكان اين فيلم را در سينماي رسانه‌ها، به جاي فيلم ديگرم «رمز» كه در حقيقت يك فيلم تلويزيوني بود، نمايش دهند كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.
    سجادي كه با چهار فيلم رمز، تردست، شوريده و مخمصه، ركورددار سينماگران منتظر در صف اكران به شمار مي‌رود، گفت: فيلم «رمز» كه يك اثر تلويزيوني بود، بعد از پنج سال در جشنواره به نمايش درآمد.
    وي گفت: «تردست» سه سال است كه پروانه نمايش دارد. پوسترهاي فيلم آماده است و تبليغ آن، مدام در سالن‌هاي سينما پخش مي‌شود اما هر بار مشكلي فراروي نمايش عمومي آن پيش مي‌آيد و گويا اين بار هم اداره نظارت، ايرادي به فيلم گرفته كه اميدواريم آن را حل كنيم تا بالاخره فيلم به نمايش در بيايد.
    «سجادي» افزود: فيلم «شوريده» هم پروانه نمايش دارد و پخش آن با هدايت فيلم است، اما تا به حال در نوبت اكران مانده و اميدواريم اين فيلم هم به نمايش دربيايد.
    وي گفت: فيلم «مخمصه» آخرين فيلم من هم متعلق به «فيلميران» است و شنيده‌ام كه قرار است تابستان سال آينده اكران شود.
    «سجادي» در پايان گفت: در حال حاضر يك مجموعه شعر جديد آماده چاپ دارم اما در سينما، فعلا قصد شروع كار تازه‌اي را ندارم و صرفا مشورت‌هايي براي ساخت فيلم بعدي انجام داده‌ام.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com