1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 375  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512060204  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۲:۰۶
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

پنجمين جشنواره پويانمايي تهران از امروز آغاز مي شود

پنجمين جشنواره بين المللي پويانمايي تهران از امروز آغاز مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، پنجمين جشنواره بين المللي پويانمايي تهران از امروز با حضور تازه ترين فيلمهاي انيميشن ايران و 61 كشور جهان در پنج سالن آغاز مي شود.
    جشنواره امسال شامل بخش هاي مختلف از جمله بخش مسابقه ايران و بين الملل، چشم انداز، نمايش هاي ويژه، كارگاه ها و نشست هاي تخصصي است كه ساعت 9 صبح در سالن اصلي، سالن غدير و آسمان مركز آفرينش هاي فرهنگي ـ هنري، سينما كانون و سالن دانشكده صدا و سيما آغاز مي شود و با نمايش در 5 سالن، برنامه ها در هر روز تا پايان روز دهم اسفند ادامه مي يابد.
    در جشنواره امسال 104 فيلم در بخش مسابقه ايران و 172 فيلم در بخش مسابقه بين الملل حضور دارند و كار داوري بخش مسابقه ايران به نيمه هاي خود رسيده و داوران شناخته شده بخش مسابقه بين الملل از روز شنبه بررسي فيلمها اين بخش را آغاز كرده اند.
    فردا در نخستين روز جشنواره پويانمايي تهران در مجموع 250 فيلم در بخش ها و سالن هاي مختلف به نمايش درمي آيد.
    در سالن اصلي علاوه بر نمايش 15 فيلم در بخش مسابقه ايران و 28 فيلم در بخش مسابقه بين المللع در بخش چشم انداز، آثار بوردو با نمايش 9 فيلم ساعت 15:30 بررسي مي شود و در بخش نمايش هاي ويژه ساعت 19:30، 9 فيلم از بهرام روحاني به روي پرده مي رود. سانس ساعت 21:30 نيز به نمايش فيلم بلند «اوسه آم» اختصاص دارد.
    فردا در سالن غدير 26 فيلم در بخش مسابقه ايران و 10 فيلم در بخش مسابقه بين الملل به نمايش درمي آيد. بخش نمايش هاي ويژه در اين سالن ساعت 9 به «لهستان، سرزمين ايده هاي بصري» با حضور 11 فيلم اختصاص دارد و در بخش چشم انداز از ساعت 11 فعاليت هاي دانشكده صدا و سيما در زمينه پويانمايي با نمايش 8 فيلم بررسي مي شود.
    همچنين «آموزش پويانمايي بريتانيا، اي بي آي» نام بخش ديگري از برنامه چشم انداز است كه ساعت 19:30 با نمايش 9 فيلم در سالن غدير برگزار مي شود و در ادامه برنامه چشم انداز 9 فيلم «سه.ما.فور، مداد جادو» به روي پرده مي رود.
    در سالن آسمان ساعت 9 فيلم بلند «در ميان تيغ ها» به نمايش درمي آيد، همچنين 15 فيلم در بخش مسابقه ايران و 28 فيلم در بخش مسابقه بين الملل نمايش داده مي شوند، مروري بر آثار بهرام روحاني با نمايش 9 فيلم در ساعت 17:30 و پخش فيلم بلند «چاي خون و ريسمان سرخ» در ساعت 21:30 از ديگر برنامه هاي اين سالن است.
    در سينما كانون دو سانس 9 و 11 به نمايش 14 فيلم براي كودكان و نوجوانان اختصاص دارد، نمايش فيلم بلند «در ميان تيغ ها» در ساعت 13:30 و 15 فيلم در بخش مسابقه ايران و 19 فيلم در بخش مسابقه بين الملل ديگر برنامه هاي سينما كانون را تشكيل مي دهند.
    در سالن دانشكده صدا و سيما برنامه ها از ساعت 13:30 آغاز مي شود و با نمايش 15 فيلم در بخش مسابقه ايران و 19 فيلم در بخش مسابقه بين الملل ادامه مي يابد.
    نشست تخصصي روز اول با عنوان «تك فريم هاي ماندگار» به سخنراني سعيد توكليان اختصاص دارد كه ساعت 15:30 در سالن كنفرانس مركز آفرينش هاي فرهنگي و هنري كانون واقع در خيابان حجاب برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com