1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 309  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512030011  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۶:۲۸
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمدمهدي دادگو تهيه كننده است، گلشيفته فراهاني بازيگر

آغاز پيش توليد «يك ذره اميد»

محمدعلي طالبي پيش توليد فيلمش را دوباره از سر گرفت تا ساخت «يك ذره اميد» قطعي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «يك ذره اميد» قرار است ارديبهشت ماه در تهران كليد بخورد. محمدعلي طالبي در اين باره افزود: پروانه ساخت اين فيلم را تمديد كردم تا «يك ذره اميد» سال آينده كليد بخورد. همچنين مشكلات مالي كه براي اين پروژه وجود داشت هم اكنون حل شده است تا مشكلي براي كليد خوردن فيلم وجود نداشته باشد.
    طالبي در ادامه درباره تهيه كننده فيلمش گفت: با توافقات صورت گرفته قرار است محمدمهدي دادگو و هارون يشايايي (پخشيران) به عنوان تهيه كننده در اين فيلم حضور داشته باشند. به گفته اين كارگردان حضور گلشيفته فراهاني در نقش اصلي اين فيلم قطعي شده است تا انتخاب بقيه بازيگران تا پايان سال انجام شود.
    طالبي قرار است از بازيگران حرفه اي براي ديگر نقش هاي «يك ذره اميد» استفاده كند. فيلمنامه اين فيلم توسط محمدعلي طالبي و شيرين بينا نوشته كه بازنويسي آن هم اكنون به پايان رسيده است. تمام صحنه هاي فيلم در تهران فيلمبرداري مي شود.
    محمدعلي طالبي اواخر سال گذشته پروانه ساخت «يك ذره اميد» را به تهيه كنندگي خودش دريافت كرد، اما اوايل امسال وقتي تصميم گرفت فيلم را جلوي دوربين ببرد با مشكلات مالي و عدم حمايت بنياد سينمايي فارابي مواجه شد كه در نهايت طالبي در نامه اي سرگشاده به مطبوعات از وضعيت موجود گله كرد. طالبي در همان مقطع با گلشيفته فراهاني براي بازي در فيلمش به توافق رسيده و قرار بود پس از بازگشت اين بازيگر از مسافرت «يك ذره اميد»‌ با حضور او كليد بخورد كه به دليل مشكلات موجود ساخت آن تا به امروز به تعويق افتاد.
    محمدعلي طالبي دو سال قبل دو تله فيلم به نام هاي «ماه شب چهارده» و «سرخي سيب كال» جلوي دوربين برد كه هر دو از تلويزيون پخش شد. آخرين فيلم سينمايي اين كارگردان «بيد و باد» است كه هنوز اكران عمومي نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com