1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 389  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511230206  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۰:۱۱
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

نشست نقد و بررسي فيلم «آن سه»

«آن سه» در شرايط نامناسبي اکران شد

نقي نعمتي که در نشست نقد و بررسي فيلم سينمايي "آن سه" صحبت مي کرد، بر اين اعتقاد بود که اين فيلم در نامناسب ترين شرايط ممکن در جشنواره به نمايش در آمده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، نعمتي با اظهار تاسف از نمايش فيلم خود در اين زمان گفت: من متاسفم از اينکه فيلم درسانس، روز و با نحوه پخش بدي در جشنواره به نمايش در مي آيد. از ابتدا قرار بود نسخه 35 ميليمتري فيلم با کيفيت مناسب پخش شود، ولي نسخه به نمايش درآمده از کيفيت پاييني برخوردار است. انگار همه اتفاق ها براي خراب کردن جوان ها کنار هم قرار مي گيرند.
    وي خاطر نشان کرد : از نظر اجرايي فيلم تجربه سختي بود و گروه توليد با مشکلات زيادي مرحله ساخت فيلم را پشت سر گذاشت. اين فيلم، اثري مستقل است که با خون دل ساخته شده و برگرفته از تجربيات شخصي است.
    محمدرضا شرف الدين به عنوان تهيه کننده فيلم با اشاره به مشکلات نمايش فيلم گفت : اين اتفاقات در ادامه مظلوميت هاي فيلم است. من با کارگردان فيلم آشنايي قبلي داشتم و همين موضوع يکي از دلايل همکاري با وي شد. من هميشه به دنبال سوژه هاي خاص هستم و سعي مي کنم رنگ و بوي بومي و ملي در کارهايم وجود داشته باشد. هر چند گيشه را نمي توان نفي کرد و ناديده گرفت.
    بهروز شهامت در خصوص ويژگي هاي صدابرداري فيلم اظهار داشت : "نعمتي فيلمسازي است که دغدغه هاي شخصي خود را بيان مي کند. وي متعلق به سينماي مستقل است. اين کارگردان حق دارد به نوع نمايش فيلم خود انتقاد داشته باشد. اين فيلم مخاطب خاص خود را پيدا مي کند. من با نعمتي همکاري کردم تا بگويم مي شود با جوانها کار کرد."
    وي يادآور شد: کل لوکيشن فيلم در برف و سرما قرار داشت و شرايط بسيار سختي بود، ولي سعي کردم در اين فيلم بر اساس نظرات کارگردان کار کنم . افکت ها بازسازي شده اند و شيوه صداگذاري فيلم به گونه اي است که اثر در جهت انعکاس شرايط جوي بسيار نامناسب بود. با اين وضعيت ما سعي خود را کرديم تا صداي فيلم براي مخاطب قابل قبول باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com