1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 415  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511210026  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۳:۲۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

كارگردان «آدم»:

قصد داشتم فيلم در عين سادگي جذاب باشد

كارگردان «آدم» گفت: بچه همان منطقه‌اي هستم كه فيلم در آنجا مي‌گذرد و چون حس عجيبي نسبت به آنجا داشتم بسيار علاقه‌مند بودم فيلم اولم آنجا ساخته شود و خوشحالم كه اين اتفاق رخ داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، عبدالرضا كاهاني اظهار داشت: روستايي بين نيشابور و سبزوار است كه تمام ساكنينش نوازنده هستند و به دليل اينكه امكانات آنجا معدود بود با سختي‌هاي زياد جايي را شبيه به آنجا پيدا كرديم و كار را گرفتيم.
    وي افزود: سعي كردم شرايطي را در قصه فراهم كنم، كه بيننده عادي هم آنرا پي‌گيري كند و فيلم در عين سادگي، جذابيت‌هاي لازم را براي مخاطب داشته باشد.
    كاهاني با اشاره به كارهاي قبلي‌اش گفت: با فيلم‌هاي كوتاه و فيلمنامه‌هايي هم كه نوشته‌ام، طيف گسترده مردم به سختي ارتباط برقرار كرده‌اند اما دوست دارم كارم را همه ببينند.
مهتاب كرامتي بازيگراني فيلم هم با اظهار رضايت از حضورش در «آدم» اظهار داشت: فيلمنامه و گروه خوب باعث شد با آقاي كاهاني همكاري داشته باشم و هميشه برايم سوال بود كه در لحظه مرگ آدم چه احساسي دارد؟ اما از مرگ نبايد ترسيد و به ما خيلي نزديك است.
    وي درباره همكاريش در يونيسف به عنوان سفير صلح و بازي در اين نقش گفت: قطعا اهالي يونيسف دلشان نمي‌خواهد سفيرشان فرشته مرگ باشد.
    فرشته صدرعرفايي بازيگر ديگر اين فيلم گفت: با كمك آقاي كاهاني ياد گرفتم به صورت محلي گويش داشته باشم. ايشان ديالوگ‌ها را با اعراب نوشتند و برايم ضبط كردند و آن را مرتب گوش دادم تا ياد گرفتم.
    مهران احمدي يكي ديگر از بازيگران گفت: در طول سالهايي كه كار كردم شايد «آدم» اولين كاري باشد كه برايش زحمت كشيدم و حتي ده روز زودتر رفتم و در اين محيط قرار گرفتم و هر چه در توان داشتم گذاشتم تا كار خوب درآيد.
    علي واجد سميعي تهيه‌كننده اين فيلم، فيلمنامه‌ را مهمترين دليل براي سرمايه‌گذاري و اظهار داشت: سوژه به نظرم جالب رسيد و خيلي دوست داشتم آنرا كار كنم و بعد ازاينكه ديدم فكرم با آقاي كاهاني نزديك است تصميم به توليد گرفتم.
    كاهاني از اعمال تغييراتي در آينده خبر داد و گفت: بر اساس عكس‌العمل تماشاگران در جشنواره تغييراتي را انجام خواهيم داد كه يكي از آنها زيرنويس كردن بعضي از قسمت‌هاي فيلم است.
    اميرواحد سميعي آهنگساز: حسين مهكام، فيلمنامه‌نويس: روح‌اله جعفر بگلو، صدابردار: علي وطن‌دوست، طراح صحنه و لباس: مسعود سلامي، مدير فيلمبرداري و حامد بهداد بازيگر ديگر عوامل اين فيلم بودند كه به سوالات غلامرضا موسوي مجري مراسم پاسخ دادند.
    «آدم» روايت روستايي به نام عيش‌آباد است كه در آن 20 سال است كسي نمرده است. شغل تمام اهالي به دليل فقدان آب نوازندگي است. شخصي به نام آدم در روستاي عيش آباد حضور دارد كه تفكرات شاد زيستن مردمان روستا، برگرفته از روحيه‌ي اوست. اما زني مرموز وارد روستا مي‌شود به قصد ديدن آدم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com