1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 437  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511170211  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۵:۳۱
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

«پيام فيلم صلح جهاني است»

«سينه سرخ» بدون حضور كارگردانش نقد شد

تهيه‌كننده فيلم «سينه سرخ» تاكيد كرد: پيام بين‌المللي فيلم «سينه سرخ» اشتراك‌هاي اديان و صلح است؛ اميدواريم به صلح جهاني نزديك شويم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، مجيد اسماعيلي، كه در نشست نقد و بررسي اين فيلم سخن مي‌گفت، افزود: هدف ما اين‌بود كه از بيان ساده و كودكانه‌ي بچه‌ها استفاده كنيم تا اشتراك‌هاي اديان را به‌نمايش بگذاريم.
    وي گفت: اصل قصه‌ي فيلم در طول فيلم و فضاي كلي آن رخ مي‌دهد، نه در انتهاي آن و اميدواريم توانسته باشيم در اين فيلم به معنويات برسيم و از ماديات فراتر برويم.
اسماعيلي همچنين توضيح داد: فضاي فيلم خيلي بزرگسالانه نيست؛ بلكه فضاي كودكانه‌اي دارد كه هر يك از كاراكترهاي آن، نماينده‌ي فضاي خاص خود هستند.
اين تهيه‌كننده‌ي سينما درباره‌ي نمايش ندادن فيلمش در جشنواره‌ي گذشته فيلم فجر، عنوان كرد: به‌خاطر سفر شيخ طادي به حج، بخشي از امور فني آن انجام شد، اما در يك سال گذشته كه فيلم در جشنواره‌هاي بين‌المللي شركت داشته، بازخوردهاي خوبي را گرفته‌ايم.
    يوسف مراديان، بازيگر فيلم نيز گفت: به دليل مطالعاتي كه داشتم، از نظر ذهني خيلي با مسيحيت دور نبودم، ضمن اينكه ايفاي نقش كشيش با توجه به همكاري‌هاي قبلي‌ام با شيخ طادي كار مشكلي نبود.
    سيروس عبدلي، فيلم‌بردار هم با ارايه توضيحاتي درباره تكنولوژي خاص خود گفت: «سينه سرخ» اولين تجربه سيستم HD است كه در موسسه شهيد آويني توليد شده است. البته دو سال پيش اين دوربين به موسسه آورده شد و ابتدا دو تجربه كوتاه در اين زمينه داشتيم و بعد از آن هم «سينه سرخ» به نتيجه رسيد.
    در اين نشست اعلام شد كه پرويز شيخ ‌طادي، كارگردان فيلم، به دليل سفرش به جنوب ايران در جلسه‌ي نقد و بررسي حاضر نشده است. اما بابك پناهي، دستيار كارگردان توضيحاتي ارايه داد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com