1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 446  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511160007  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۷:۵۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

حاشيه‌هاي سومين روز جشنواره فيلم فجر در سينماي رسانه‌ها

سالن سينما در سانس چهارم منفجر شد

ازدحام بيش از ظرفيت مخاطبان هنگام نمايش فيلم "خون‌بازي"، حضور مربي پرسپوليس در سينماي مطبوعات و نظارت دست‌اندركاران سينما فلسطين براي جلوگيري از سيگار كشيدن مطبوعاتي‌ها بخشي از حاشيه‌هاي روز سوم جشنواره بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، در نخستين اكران سومين روز جشنواره فيلم فجر، "باز هم سيب داري؟" بايرام فضلي به نمايش درآمد كه با برخورد متفاوت اهالي رسانه و مطبوعات كشور مواجه شد. در ميانه نمايش فيلم خنده و شوخي هاي دو تن از نويسندگان مطبوعات با دخالت نفر سوم مواجه شد كه كار به درگيري كشيد و در سالن انتظار اين درگيري با پادرمياني سايرين خاتمه يافت.
    مسئولين سينما فلسطين از روز دوم جشنواره نظارت دقيقي بر جلوگيري از سيگار كشيدن در سالن انتظار اعمال كردند. اين نظارت به اندازه اي جدي و پيگيرانه بوده كه بسياري از مطبوعاتي ها پس از اتمام فيلم به بيرون از سالن مي روند و آنجا سيگار مي كشند.
    ساعتي قبل از نمايش فيلم "خون بازي" جمعيت حاضر در سينما فلسطين رفته رفته افزايش پيدا كرد. شرايط به گونه اي بود كه هنگام نقد و بررسي فيلم "سنگ، كاغذ، قيچي" سالن شماره يك كاملا پر بود و تعداد زيادي از مخاطبان در سالن نمايش انتظار مي كشيدند تا جايي براي نشستن پيدا كنند. دقايقي پيش از نمايش سينما فلسطين به مفهوم واقعي از جمعيت منفجر شد. چنانكه مديران سينما مجبور شدند با نيم ساعت تاخير اين فيلم را در سالن شماره 2 نيز نمايش بدهند تا افرادي كه سرپا هستند به آن سالن مراجعه كنند.
    حضور بهرام رادان در سالن انتظار پيش از نمايش "خون بازي" بازار حضور تصويربرداران و عكاسان را داغ داغ كرده بود. در اين ميان عده اي كه چندان شبيه اهالي رسانه نبودند از وي امضا يا با وي عكس يادگاري مي گرفتند.
    مصطفي دنيزلي سرمربي تيم فوتبال پيروزي تهران يكي از ميهمانان ويژه ديشب سينما فلسطين بود كه براي تماشاي فيلم "خون بازي" به اين سالن آمد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com