1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 379  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511150214  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۲:۰۳
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

عباس رافعي:

«آفتاب بر همه يكسان مي‌تابد» تلفيقي از فيلمهاي قبلي‌ام است

عباس رافعي گفت: احساس مي‌كنم با ساخت «آفتاب بر همه يكسان مي‌تابد»، اين فيلم به تماشاگرش آرامشي، در اين دنياي ناآرام بدهد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان روز گذشته ـ  سيزدهم بهمن ماه ـ پس از نمايش فيلمش در سينما فلسطين با بيان اينكه پيش از اين به‌ لحاظ ساختاري و ژانر اينگونه فيلم‌ها را تجربه كرده است اظهار داشت: مجموعه‌«جاده‌هاي سبز شمالي» و فيلم ويدئوئي «راه طي شده» نيز در ژانر معناگرا بود و اين فيلم تلفيقي از كار‌هاي قبلي‌ام است.
    وي افزود: من در اين فيلم تم ديني و ماورايي را تلفيق كردم ومي‌خواستم بگويم در اين دنيا مسافر جاده‌اي بي‌انتهاي هستيم و كسي در اين ميان ما را هدايت مي‌كند، فيلم در عين حال كه يك لايه شفاف دارد لايه‌هاي زيريني هم دارد كه سعي كردم تماشاگران خاص را هم در نظر بگيرم.
    رافعي با بيان اينكه «آفتاب بر همه يكسان مي‌تابد»، فيلمي درباره‌ي تولد دوباره است، گفت: فيلم از كوير آغاز و به گلستان ختم مي‌شود و بزرگترين هدف من اين بود تا تماشاگر با ديدن اين فيلم حالش عوض شود.
    مريلا زارعي بازيگر اين فيلم هم حضورش در اين فيلم را كاملا شخصي و اعتقادي دانست و گفت: چه سعادتي بالاتر از اينكه سناريويي كار شود و تمام اتفاقاتي كه در سناريو مي‌آيد در حين كار اتفاق بي‌افتد.
    وي افزود: اين فيلم فارغ از مسائل تكنيكي كاملا مفهومي است و وقتي شنيدم در بخش معناگرا قرار گرفته است به شدت ناراحت شدم، چون فيلم‌هاي معناگرا تماشاگرش محدود است و دوست داشتم واژه‌ ديگري براي اين فيلم‌ها وجود داشت.
    سيامك احصايي طراح صحنه و لباس نيز درباره‌ي اين فيلم گفت: براي اين فيلم لوكيشن‌هاي زيادي پيدا كرديم و ساخت و ساز‌هاي زيادي هم انجام داديم به هر حال مي‌خواستيم صحنه به نوعي بافتي از فيلم شود.
    لاله اسكندري ديگر بازيگر فيلم، نقشش را با فراز و فرود‌هاي كم دانست و اظهار داشت: نقشي را داشتم كه در اين زمانه كمتر ديده شده و اين ميزان صبوري كه اين كار كمتر دارد در نسل ما خيلي كم ديده مي‌شود. بيشتر در نقش‌هاي ملودرام بازي كرده بودم و تا به حال اينقدر محكم نبود.
    بهروز معاونيان صدابردار اين فيلم هم درباره‌ي كارش توضيحاتي ارائه داد.
اجراي اين جلسه را جليل اكبري صحبت بر عهده داشت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com