1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 355  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511080205  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۳:۱۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

خبرهاي کوتاه از سينماي جهان

دعوت اسپيلبرگ از ايستوود براي حضور در «اينديانا جونز»، اعلام خبر ساخت قسمت دوم «ماجراي تامس کراون» و احتمال انصراف راب کوهن از ساخت فيلمي درباره بروس لي، خبرهاي کوتاه سينماي جهان هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، استيون اسپيلبرگ از کلينت ايستوود دعوت کرد در فيلم «اينديانا جونز 4» بازي کند.اسپيلبرگ تمايل دارد از حضور ايستوود براي يکي از نقش هاي محوري فيلم استفاده کند، به همين منظور استوديو پارامونت را متقاعد کرده با پرداخت دستمزدي نجومي ايستوود را براي همکاري در اين پروژه مجاب کند.

* کتي هلمز اين روزها در حال مذاکره براي بازي در فيلم «پول ديوانه» است. اين فيلم بر اساس مجموعه اي تلويزيوني محصول 2001 بريتانيا ساخته مي شود و اگر هلمز براي حضور در آن اعلام آمادگي کند، در نقش يک سارق ظاهر مي شود. از ديگر هنرپيشگان اين اثر مي توان به کوئين لطيفه اشاره کرد.

* آندره براگر و لورن هولدن موافقت خود را براي پيوستن به فيلم «مه» اعلام کردند. اين فيلم نام فرانک دارابونت را در مقام کارگردان دارد و توسط دايمنشن فيلمز کليد مي خورد. "مه" برگرفته از داستان استفن کينگ است و شرح حال مردماني را روايت مي کند که در پي مواجهه با يک توفان درمي يابند اين رويداد طبيعي مخلوقاتي غيرطبيعي را براي مبارزه با آنها اجير کرده است. فيلمبرداري از نيمه ماه فوريه در لس ‌آنجلس آغاز مي شود.

* پيرس برازنان به زودي در نقش تامس کراون بازمي گردد. جيمز باند سابق سينما اعلام کرد در حال حاضر مراحل پيش توليد قسمت دوم فيلم «ماجراي تامس کراون» محصول سال 1999 در جريان است. برازنان در اين باره گفت: «فيلمنامه اي نوشته شده که بسيار خوب است و ما مصمم هستيم به هر قيمت اين فيلم را بسازيم.» اين هنرپيشه اطمينان داد اين فيلم نيز مانند نسخه نخست اثر خوبي خواهد بود و فيلمبرداري آن در استانبول صورت مي گيرد.

* راب کوهن اعلام کرد حمايت نکردن خانواده بروس لي يکي از دلايلي است که مي تواند به انصراف وي از ساخت زندگينامه چهره مطرح کنگ فو بينجامد. اين کارگردان که تصميم داشت فيلم جديدش را به مدد جلوه هاي ويژه رايانه اي بسازد، به تدريج از تصميم خود منصرف مي شود. در اين ميان گويا خانواده بروس لي مايل هستند فيلمي را به صورت شخصي روانه سالن هاي سينما کنند و از دوني ين دعوت کرده اند در فيلم بازي کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com