1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 438  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511070025  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۲:۵۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

تهديد جشنواره برلين به حذف چين از بخش رقابتي اين جشنواره

برگزاركنندگان پنجاه و هفتمين دوره از جشنواره فيلم برلين اعلام كردند: در صورتيكه كشور چين حاضر به حذف برخي از صحنه‌هاي فيلم «گم‌شده در پكن» نشود، اين فيلم را از بخش رقابتي اين دوره اين جشنواره حذف خواهند كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از سايت رسمي جشنواره برلين بخش سانسور جشنواره برلين قصد دارد تا در صورت موافقت تهيه‌كنندگان و كاگردان فيلم چيني «گم شده در چين»، حدود 15 دقيقه از اين فيلم را به دليل به تصوير كشيدن برخي صحنه‌هاي قمار و صحنه‌هاي غيراخلاقي، حذف كنند.
اين اقدام جشنواره برلين با مخالفت «لي يو»، كارگردان فيلم روبرو شده كه در نتيجه برگزار كنندگان جشنواره برلين كشور چين را تهديد به حذف از بخش رقابتي اين دوره از جشنواره نموده‌اند.
    «فنگ لي»، يكي تهيه‌كنندگان اين فيلم نيز در مصاحبه با مطبوعات گفت: در صورتي كه مسئولان جشنواره برلين دليل نامناسب بودن اين فيلم‌ها براي نمايش در جشنواره را براي ما توضيح دهند، من در برابر آنچه لازم است گردن تعظيم فرو خواهم آورد.
    وي افزود: من انسان بسيار انعطاف‌ پذيري هستم و خواستار همكاري هستم ولي به آساني نمي‌پذيرم كه چيزي را حذف كنم و نياز دارم كه درباره دليل اينكار به من توضيحات لازم داده شود.
    پنجاه و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم برلين كه امسال هشتم فوريه (19 بهمن) با نمايش فيلم «زندگي پر تلاطم» افتتاح مي‌شود و 18 فوريه (29 بهمن) به كار خود پايان خواهد داد.
    در بخش رقابتي جشنواره امسال 22 فيلم از سراسر جهان از جمله آمريكاي لاتين، آمريكاي شمالي، كانادا، فرانسه، آلمان، انگليس، دانمارك، چين، آرژانتين، بلژيك، كره جنوبي و اتريش براي كسب خرس طلايي با يكديگر رقابت مي‌كنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com