1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 347  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511070024  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۵:۱۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

رضاداد:

جشنواره فيلم فجر با آيين سلحشوران نينوا آغاز مي‌شود

دبير جشنواره فيلم فجر گفت: امسال برنامه هاي نمايش فيلم جشنواره با يك روز تأخير آغاز مي شود و روز 12 بهمن جامعه سينمايي در آيين ويژه بزرگداشت عاشورا كه آييني با شكوه خواهد بود شركت خواهند كرد و اين واقعه را پاس خواهند داشت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم فجر عليرضا رضا داد با اشاره به برگزاري آيين عاشورايي سينماگران با عنوان سلحشوران نينوا در آغاز جشنواره فجر در پاسخ به سوالي درباره تكليف فيلم هاي به نمايش درآمده در برخي از جشنواره هاي موضوعي درتهران براي حضور در بخش رقابتي جشنواره فيلم فجر افزود: همانطوري كه قبلا هم اعلام كرده بوديم بر اساس مقررات هرگونه نمايش در تهران مخالف مقررات جشنواره فيلم فجر است اما آقاي ميركريمي رئيس هيأت مديره خانه سينما نامه اي خطاب به دبير جشنواره فرستاده اند و در اين نامه پيشنهاد دادند كه اگر امكان دارد، باتوجه به اينكه به تهيه كنندگاني كه فيلم هايشان را به آن جشنواره ها ارائه دادند اطلاعات نادرستي داده شده بود اين دو سه فيلم استثانا امكان رقابت را از دست ندهند.
    وي افزود: مجموعه نظر دبيرخانه جشنواره هم با اين امر موافق است اما چون تغيير مقررات نياز به تأييد شوراي سياستگذاري دارد اميدواريم بتوانيم در طول يكي دو روز آينده در شورا نيز اين درخواست را مطرح كنيم و تلاش مي كنيم تا اين پيشنهاد خانه سينما اجابت شود.
دبير جشنواره در مورد سيمرغ مردمي گفت: اميدواريم تكليف اين جايزه نيز تا يكي دو رز آينده اعلام شود ما در حسن نيت خانه سينما هيچ ترديدي نداريم و مي دانيم كه تنها نگراني دوستان رسيدن به حداكثر دقت است .
    رضادادياد‌آور شد: اين سيمرغ بخشي از مقررات جشنواره است و اهداي آن در طول هاي گذشته نيز نقش مهمي ايفا كرده است و اميدواريم امسال نيز به شايسته ترين شكل برگزار شود.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com