1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 449  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510260213  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۲:۲۲
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

برترين‌هاي هاليوود در پنجاه و هفتمين جشنواره فيلم برلين

سه فيلم «نامه‌هايي از ايوجيما» به كارگرداني «كلينت ايستوود»، «راه‌رونده» به كارگرداني «پل شرايدر» و «شهر مرزي» به كارگرداني «گريگوري ناوا» از جمله فيلم‌هاي هاليوودي منتخبي هستند كه در پنجاه و هفتمين جشنواره فيلم برلين به نمايش درخواهد آمد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري رويترز، فيلم «راه‌رونده» به كارگرداني «پل شرايدر»، رييس هيئت داوران اين دوره از جشنواره برلين، كه قرار است در بخش خارج از مسابقه به نمايش درآيد، تا حدودي مي‌توان آنرا دنباله فيلم «American Gigolo» محصول سال 1980 دانست.
فيلم «نامه‌هايي از ايوجيما» ساخته «كلينت ايستوود» كارگردان برنده اسكار هاليوود، كه اخيراً بطور همزمان در آمريكاي شمالي و ژاپن به اكران شده، در بخش خارج از مسابقه به نمايش درخواهد آمد.
    اين فيلم حماسي ژاپني زبان تنها فيلم با موضوع «جنگ‌ جهاني دوم» نخواهد بود و در اين ميان مي‌توان به فيلم «قلب‌ساز» به كارگرداني «استفان روزويزكي» از استراليا نيز اشاره كرد كه در بخش مسابقه نمايش داده مي‌شود.
ديگر فيلم هاليوود نمايش داده شده در اين دوره از رقابت‌هاي برلين، فيلم «شهر مرزي» به كارگرداني «گريگوري ناوا» است كه درباره كارگردان مهاجري است كه در مرز آمريكا و مكزيك به سختي مشغول بكارند.
    پنجاه و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم برلين كه امسال هشتم فوريه (19 بهمن» با نمايش فيلم «La Vie en Rose» افتتاح مي شود، 18 فوريه (29 بهمن) به كار خود پايان خواهد داد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com