1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 473  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510160010  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۵:۵۵
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم هاي مطرح سينماي جهان در جشنواره فجر

در شرايطي كه هنوز دفتر جشنواره اسامي فيلم هاي حاضر در بخش بين الملل بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر را اعلام نكرده است، منابع نزديك به هيأت انتخاب از احتمال حضور برخي از فيلم هاي مطرح سينماي جهان خبر مي دهند.

   به گزارش سايت سينمايي سوره، در روزهاي گذشته از فيلم هايي چون «بابل»، «مردگان»، «مرد حصيري»، «كوكب سياه»، «بابي» و «راهي به سوي گوانتانامو» بع هنوان گزينه هاي حضور در جشنواره فجر، نام برده شده بود و حالا صحبت از فيلم هاي ديگري به ميان آمده است. فيلم هاي «رسوا»، «افسانه لوسي گيز»، «سرد و تاريك»، «احضار شده»، «قلب هاي تنها»، «ملكه رودخانه» و «سريع ترين سرخ پوست جهان» فهرست آثار خارجي حاضر در جشنواره فيلم فجر را تكميل خواهد كرد. «رسوا» كه داگلاس مك گراث آن را كارگرداني كرده، دومين فيلمي است كه هاليوود درباره زندگي ترومن كاپوتي ساخته است. در «رسوا» گوينت پالترو و توبي جونز نقش هاي اصلي را ايفا مي كنند.
    «افسانه لوسي گيز» اثري مستقل است كه توسط جان استيمپسون مقابل دوربين           رفته است. اين فيلم ماجراي دختري است كه 250 سال بعد از ناپديد شدن در قرن هفدهم، به شهر بازمي گردد.
    «احضار شده» از ديگر آثار قابل توجه جشنواره امسال است اين فيلم كه بر اساس ماجرايي واقعي ساخته شده است روايت زندگي زني پنجابي است كه هند را به قصد ازدواج با يك لرد انگليسي ترك مي كند ولي خيلي زود متوجه اشتباهش مي شود.
    «قلب هاي تنها» از فيلم هاي پر سر و صداي هاليوود هم در صورت حضور در جشنواره مي تواند توجه علاقه مندان سينما را به خود جلب كند. فيلمي كه بر اساس داستان زندگي دو قاتل زنجيره اي ساخته شده است و در آن ستاره هايي چون جان تراولتا و سلماهايك ايفاي نقش كرده اند.
    «سلطان رودخانه» اثري جنايي است با محوريت تلاش يك كارآگاه پليس كه درباره پرونده قتل يك پسر بچه تحقيق مي كند.
    «سريع ترين سرخپوست جهان» هم يك درام ورزشي است كه راجر دونالدسون آن را ساخته و در آن آنتوني هاپكينز و كريگ هال نقش هاي اصلي را بازي مي كنند. «ملكه رودخانه» هم فيلمي مستقل از وينست وارد درباره زندگي واقعي يك زن ايرلندي در قرن نوزدهم است.
    سامانتا مورتون و كيفر ساترلند بازيگران اصلي اين فيلم هستند. نكته جالب توجه در فهرست تازه فيلم هاي خارجي حاضر در جشنواره فيلم فجر، ‌اين نكته است كه بيشتر آنها بر اساس داستانهاي واقعي مقابل دوربين رفتند. داستان هايي واقعي كه البته با حضور ستارگان هاليوودي به تصوير كشيده شده اند.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com