1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 452  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510030206  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۵:۰۶
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«آتشکار» در جشنواره فيلم فجر

فيلم «آتشکار» دومين ساخته سينمايي محسن اميريوسفي با بازي حميد فرخ‌نژاد براي حضور در بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلم که مدتي قبل مرحله تدوين را به وسيله هايده صفي ياري پشت سر گذاشت، در حال حاضر زير نظر محمدرضا دلپاک مرحله صداگذاري را سپري مي کند و نسخه اوليه آن براي حضور در جشنواره ارسال شده است.
    فيلم سينمايي "آتشکار" همانند ساخته قبلي اين کارگردان از درونمايه اجتماعي و طنزآميز برخوردار است. فيلمنامه که به وسيله اميريوسفي به نگارش درآمده، زندگي يک کارگر آتشکار را به تصوير مي کشد که ترديد در انجام يک کار مهم او را با روح پدرش درگير مي کند. اين اتفاق شرايطي تازه را در زندگي اين کارگر به وجود مي آورد.
    در اين فيلم از حضور نابازيگران و کارگران محلي کارخانه فولاد مبارکه اصفهان استفاده شده و حميد فرخ نژاد تنها بازيگر حرفه اي فيلم است. همچنين ساعد نيک ذات مدير فيلمبرداري، اصغر آبگون صدابردار، محمدرضا قومي طراح چهره پردازي، علي وطن دوست طراح صحنه و لباس و سعيد هاشمي مدير توليد اين فيلم هستند. "آتشکار" به تهيه کنندگي محسن اميريوسفي و مشارکت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي ساخته مي شود.
    فيلم "خواب تلخ" نخستين ساخته اميريوسفي است که در سينماهاي کشور اکران نشده اما در 42 جشنواره بين المللي شرکت کرده و جايزه ويژه دوربين طلايي از بخش اصلي و جايزه نگاه جوان از بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن، جوايز نخست و ويژه تماشاگران جشنواره تسالونيکي يونان، جايزه ويژه هيئت داوران جشنواره ماردل پلاتا آرژانتين و جايزه ويژه فدراسيون بين المللي منتقدين فيپرشي از جشنواره ژنو سوئيس را به دست آورده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com