1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 581  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509280208  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۱:۳۴
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

الوند:

هراس از كپي‌هاي غير مجاز مانع حضور «تله» در جشنواره فيلم فجر شد

سيروس الوند گفت: هراس از انتشار كپي‌هاي غير مجاز مانع از حضور«تله» در جشنواره فيلم فجر شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «سيروس الوند» كارگردان فيلم «تله» به گفت: «تله» مي‌تواند اين خاصيت را داشته باشد كه سليقه سطحي كه چند سال است با فيلم‌هاي به شدت مبتذل و بعضا كمدي حاكم بر سالن‌هاي سينما و نوع فيلمسازي شده را از بين ببرد.به هر حال اين سليقه يك جا پيش نيامده است و از يك مجموعه‌اي دست به دست هم داده است كه اين اتفاق افتاده است.
    وي به فضاي حاكم بر سينما اشاره كرد و گفت:فيلم‌هاي پرفروش را نگاه كنيد جز چند مورد استثناء اكثرا فيلم‌هاي متوسطي و سطحي هستند. تله اگر فيلم‌ بفروشي باشد بيرون از چنين دايره است و اين مي‌تواند به سينماي جدي‌تر و سينمايي كه به تماشاگر احترام مي‌گذارند و فقط سعي در سرگرم كردنش ندارد كمك كند.فيلم فروش خوبي داشته باشد ولي آن ريتم تندي كه مثلا فيلم‌هاي ديگر روي پرده دارد «تله» ندارد و صحنه‌هاي خيلي كليشه‌اي كمدي و بعضي وقت‌ها مبتذل كه در خيلي از فيلم‌ها مي‌بينيم و صرفا جهت سرگرم كردن تماشاچي است ندارد.
    وي ادامه داد: از آنجايي كه فيلم قصه جذاب و بازيگرهاي محبوبي دارد و از طرفي فكر مي‌كنم بعد از سي و پنج سال فيلمسازي كارم را بلدم فيلم فروش خوبي خواهد داشت.حداقل اين است كه فيلم خوش‌ساخت باشد و قاب بندي‌هاي وميزانسن‌هاي درست داشته باشد واين حاصل سي و پنج سال تجربه است.
    «الوند» ،«تله» را فيلم موفقي در ارتباط با مخاطب تلقي كرد و گفت: «تله» يك قصه را تعريف مي‌كند و فكر مي‌كنم خوب تعريف مي‌كند.مسئله پيچيده‌اي هم ندارد و راحت با تماشاچي برخورد مي‌كند و مي‌تواند ارتباط برقرار مي‌كند.
    اين كارگردان سينما درباره نوع تبليغات فيلم گفت: فروش هر فيلمي نياز به تبليغات دارد.در حال حاضر هيچ بيلبوردي از «تله» در سطح شهر وجود ندارد و تيزر و تبليغ تلويزيوني هم پخش نشده است. فيلم‌ كاملا بي‌خبر اكران شده و همچنان بي‌خبر هم پيش مي‌رود اگر كسي از مقابل سينماها بگذرد مي‌فهمد فيلم اكران شده است.
    كارگردان «تله» افزود: تيزرهاي تلويزيوني هم كه داستان خودشان را دارند، يعني تلويزيون در اين موارد رسانه ملي نيست و رسانه خصوصي است.
    «سيروس الوند» در خصوص اكران فيلم «تله» پيش از جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: اين تصميم تهيه‌كننده فيلم است.چون در جشنواره فيلم فجر فيلم هاي مختلفي CD هايشان وارد بازار و به صورت قاچاق پخش شده است. CD فيلم «رستگاري درهشت و بيست‌دقيقه» دقيقا همان نسخه‌اي بود كه به جشنواره داديم. حالا در نقل و انتقال كپي از سينماها هر اتفاقي كه مي‌افتد از اختيار تهيه‌كننده خارج است. هراس از چنين موقعيتي باعث شد كه تهيه‌كننده تمايل نداشته باشد در جشنواره شركت كند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com