1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 382  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509200209  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۷:۰۹
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

سه داور بين‌المللي جشنواره فيلم شهر را قضاوت مي‌کنند

سه داور بين المللي در کنار دو داور ايراني به زودي قضاوت و بررسي 10 فيلم بخش مسابقه دومين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر را آغاز مي‌کنند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ستاد خبري دومين جشنواره فيلم شهر اعلام کرد ماکوتو اوئدا از ژاپن، احسان نورالله قابيل از ترکيه و لوچانو باريزونه از ايتاليا در کنار خسرو سينايي و علي معلم 10‌فيلم بلند و 56 فيلم کوتاه حاضر در بخش مسابقه جشنواره را داوري مي کنند.
    ماکوتو اوئدا کارگردان و تهيه کننده ژاپني از سال 1971 در کمپاني NHK ژاپن فعاليت خود را آغاز و سال‌ها نمايش‌هاي تلويزيوني دنباله‌دار را در اين شبکه توليد کرده است. وي تاکنون بيش از 25 فيلم سينمايي بلند تهيه کرده و در توليد فيلم‌هاي "بيد و باد" و "تهران ساعت 7 صبح" در ايران مشارکت داشته است.
    احسان نورالله قابيل نيز رئيس مرکز آموزش‌هاي هنري و مؤسس مرکز هنر و زيباشناسي فيلم استانبول است. وي تاکنون عضو هيئت داوري جشنواره کنفرانس اسلامي، مدير توليد برنامه‌هاي هنري در کشورهاي مختلف و نماينده ترکيه در تلويزيون اروپا بوده است.
    لوچانه باريزونه داور ايتاليايي جشنواره نيز در زمينه پويانمايي فعاليت دارد. وي به عنوان خبرنگار و منتقد فيلم در مجلات مختلف سينمايي فعاليت کرده و از 1997 در برگزاري جشنواره‌هاي بين المللي از جمله جشنواره فيلم لوکارنو همکاري داشته است. باريزونه عضو هيئت داوران جشنواره هاي کن 1997، مارسيليا 2000، وايادوليد 2003، بوينس آيرس 2004 و بلفورت 2005 بوده است.
    دومين جشنواره فيلم شهر از شنبه 25 آذرماه فعاليت خود را آغاز خواهد کرد و در چهار روز بيش از 76 فيلم بخش مسابقه توسط هيئت داوران مورد ارزيابي و قضاوت نهايي قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com