1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 338  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509200204  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۰:۲۵
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

«گيبسون» بار ديگر صدرنشين شد

فيلم «آپوكاليپتو» به كارگرداني «مل گيبسون» با 14 ميليون و 200 هزار دلار فروش طي سه روز گذشته در صدر گيشه هاليوود قرار گرفت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، فيلم «آپوكالپتو» علي‌رغم جنجالي كه اخيرا عليه «گيبسون» به خاطر رانندگي در عين مستي و سخناني درباره يهوديان به پا شد، در صدر گيشه هاليوود قرار گرفته است.
    «آپوكاليپتو» كه كمپاني «والت ديزني» مسئوليت توزيع آنرا به عهده گرفته است، درباره تمدن ماياها است. فروش اين فيلم طي تعطيلات هفته گذشته 14 ميليون و 200 هزار دلار بوده است.
    اگرچه اين فيلم تاكنون از فروش خوبي برخوردار بوده ولي در مقايسه با فروش 83 ميليون و800 هزار دلاري فيلم جنجال‌برانگيز «مصائب مسيح» در سال 2004 طي مدت زمان مشابه چندان موفقيت‌آميز به نظر نمي‌رسد.فروش كلي اين فيلم در آمريكا به بيش از 370 ميليون دلار رسيد.
    در حالي فيلم «آپوكاليپتو» صدرنشين است كه فيلم‌هاي «تعطيلات»، با 13 ميليون و 500 هزار دلار فروش، «پايكوبي» با 12 ميليون و 700 هزار دلار، «رويال كازينو» با 8 ميليون و 800 هزار دلار فروش، «الماس خونين» با 8 ميليون و 500 هزار دلار فروش، «نوجوانان بدون همراه» با 6 ميليون و 200 هزار دلار و «دجا وو» با 6 ميليون و يكصد هزار دلار فروش به ترتيب جايگاه‌هاي دوم تا هفتم اين گيشه را به خود اختصاص داده‌اند.
    همچنين فيلم جنجال‌برانگيز «داستان تولد» با موضوع «داستان تولد حضرت مسيح» با 5 ميليون و 600 هزار دلار فروش، فيلم «Deck the Halls»، با سه ميليون و 900 هزار دلار فروش و «The Santa Clause 3: The Escape Clause » با سه ميليون و سيصد هزار دلار فروش در مقام‌ هشتم تا دهم اين گيشه قرار گرفته‌اند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com