1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 439  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508230205  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۰۸:۴۶
    ۱۳۸۵/۰۸/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

فرهنگ و هنر دنيا در يک نگاه

مطابق معمول مهمترين خبر دوشنبه‌هاي هر هفته خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي مطرح دنيا به فروش هفتگي فيلم‌ها در آمريکاي شمالي و ديگر نقاط دنيا اختصاص دارد. اين هفته نيز کمدي «بورات» توانست به حضور موفق خود در گيشه‌ها ادامه دهد و براي دومين هفته متوالي در صدر جدول فروش قرار گيرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، خبرگزاري اسوشيتدپرس خبر اول امروز دوشنبه 22 آبان (13 نوامبر) خود را به فروش 29 ميليون دلاري «بورات» در آمريکاي شمالي اختصاص داده و نوشته "پسر ملت پرافتخار قزاقستان به سلطه خود بر بازار فروش آمريکا ادامه داد".
    مرگ بني اندروز، نقاش و معلم آمريکايي در 75 سالگي خبر ديگر اين خبرگزاري است. اندروز در آثار خود مضاميني چون جنبش هاي حقوق بشر، هولوکاست و جابجابي اجباري سرخپوستان آمريکا را مورد توجه قرار مي داد. گفتگو با کن واتانابي، بازيگر ژاپني، در مورد همکاري او با کلينت ايستوود در "نامه هايي از ايوو جيما" و همکاري جاستين تيمبرليک با گروه "دوران دوران" در جديدترين آلبوم اين گروه معروف بريتانيايي، ديگر اخبار اين خبرگزاري را تشکيل مي دهد.
    رويترز خبر پيوستن سام شپرد بازيگر قديمي را به گروه بازيگران فيلم "شوهر تصادفي" مخابره کرد. فيلم يک کمدي رمانتيک است و گريفين دان آن را کارگرداني مي کند. پيش از شپرد حضور اوما تورمن و ايزابلا روسليني در فيلم قطعي شده بود. اين خبرگزاري در مطلبي با عنوان "استوديو با "کازينو رويال" و باند جديد دست به قمار زده است" نوشت اين هفته با نمايش "کازينو رويال" مشخص مي شود طرفداران مامور 007، دانيل کريگ يا همان جيمز باند جديد را مي پذيرند يا نه.
    "بورات همچنان در جهان پيشتاز است" تيتر خبري است که رويترز در مورد فروش جهاني اين فيلم گزارش کرده و در آن آورده اين فيلم براي دومين هفته متوالي صدرنشين جدول فروش شد. رويترز خبري هم از التون جان، خواننده سرشناس بريتانيايي، مخابره کرده که در اظهار نظري عجيب "دين" را عامل نفرت مردم از همجنس بازان معرفي کرده است! خبر ديگر اين خبرگزاري بازداشت يک مرد کاليفرنيايي به اتهام ارسال نامه هاي تهديدآميز براي چهره هاي سرشناس و سياستمداران آمريکايي است.
    خبرگزاري فرانسه هم گزارش داد آنجلينا جولي با حضور خود در يک قطار بسيار شلوغ در هند جنجال به پا کرد. جولي مدتي است براي بازي در فيلمي بر مبناي قتل دانيل پرل، خبرنگار وال استريت ژورنال، در هند به سر مي برد. او در اين فيلم نقش ماريان پرل، بيوه خبرنگار مقتول، را بر عهده دارد.
    اين خبرنگار سال 2002 در کراچي به دست گروهي از شورشيان کشته شد. جولي همراه چهار نفر از محافظان خود سوار اين قطار محلي شده بود که يکي از مسافران او را شناخت و با صداي بلند به بقيه مسافران خبر داد! جالب اينکه گروه فيلمبرداري از بيرون اين صحنه ها را مي گرفتند.
    "دوئت غيرمنتظره بونو و کايلي"، عنوان خبر ديگر خبرگزاري فرانسه است. يکشنبه شب، بيش از 10 هزار نفر در مرکز تفريحي سيدني جمع شده بودند تا شاهد کنسرت کايلي مينوگ بعد از 11 ماه دوري از صحنه باشند که بونو، رهبر و خواننده گروه ايرلندي U2، با حضور روي صحنه همه را غافلگير کرد. آن دو به اتفاق ترانه معروف "بچه ها" را اجرا کردند.
    بي بي سي با تيتر "پروکل هارم در جنگ کپي رايت"، خبر اول خود را به اختلاف اعضاء گروه پروکل هارم که يک گروه راک قديمي است، اختصاص داده است. اختلاف آنها سر ترانه معروف A Whiter Shade of Pale است که در 1967 اجرا شد.
    خبر صدرنشيني دوباره «بورات» در جدول فروش فيلم ها و قرار گرفتن ترانه "رز" با اجراي گروه ايرلندي وست لايف در صدر پرفروشترين ترانه هاي بريتانيا از ديگر اخبار بي بي سي است. هاليوود ريپورتر هم فروش هفتگي فيلم ها در آمريکا و ديگر نقاط دنيا را به تفصيل مورد بررسي قرار داده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com