1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 448  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506070014  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۴:۵۴
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمدپور پنج فيلمنامه آماده توليد دارد

قربان محمدپور كه در عرصه فيلمنامه‌نويسي فعاليت مي‌كند در حال حاضر براي ساخت پنج فيلمنامه خود با تهيه‌كنندگان به توافق رسيده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره محمدپور درباره آخرين فعاليت هاي خود ضمن اعلام خبر تلاش براي كارگرداني نخستين فيلم سينمايي گفت: "تصميم داشتم يكي از فيلمنامه هايم يعني "خانم دكتر مجرد" را جلو دوربين ببرم، اما مجوز ساخت و كارگرداني به من ندادند. در حالي كه من ليسانس كارگرداني سينما دارم و تاكنون هشت فيلم كوتاه ساخته ام. به همين خاطر فيلمنامه را در اختيار فريال بهزاد قرار دادم تا به تهيه كنندگي محسن مسافرچي با نام "اگر يه روز بري سفر" به مرحله توليد برسد."
    وي در مورد داستان و مضمون اين فيلم توضيح داد: "اين فيلم يك كمدي اجتماعي است و داستان آن زندگي خانم دكتر متخصصي را روايت مي كند كه در جواني بر اين اعتقاد بوده كه فقط يك دكتر متخصص لياقت ازدواج با او را دارد و به همين خاطر تمام خواستگاران خود را رد كرده، اما در آستانه 40 سالگي با اتفاقاتي مواجه مي شود كه ديدگاه او را نسبت به زندگي تغيير مي دهد. در حال حاضر سازندگان فيلم منتظر دريافت پروانه ساخت هستند تا بر اساس برنامه ريزي از اواخر شهريور امسال فيلم كليد بخورد."
    اين فيلمنامه نويس درباره ديگر فعاليت هاي خود يادآور شد: "فيلمنامه ديگري با عنوان "راننده تاكسي" نوشته ام كه قرار است به كارگرداني مهدي صباغ زاده ساخته شود. اين فيلم كه اكنون مراحل پيش توليد را سپري مي كند داستان يك سرقت از موزه ايران باستان است كه با مسائل و مشكلات مختلفي مواجه مي شود. دو فيلمنامه هم در اختيار سبحان فيلم با عناوين "دردسر بزرگ" و "دردسر والدين" قرار داده ام كه به تهيه كنندگي سعيد حاجي ميري ساخته خواهد شد."   
    محمدپور درباره داستان اين دو فيلمنامه گفت: "داستان "دردسر بزرگ" كمدي است و قصه يك جوان روستايي را بيان مي كند كه براي پيدا كردن كار دست به جستجو مي زند تا اينكه سرانجام به تهران مي آيد. اما در اين شهر با يك گروه خلافكار مواجه مي شود كه قصد سوء استفاده از او را دارند. "دردسر والدين" هم مضموني كمدي ـ اجتماعي دارد و داستان آن درباره زن و شوهري است كه در زندگي مشترك به بن بست رسيده اند و قصد جدايي دارند. در اين ميان پدر و مادر اين زوج با توجه به تجربياتي كه در زندگي داشته اند، براي رفع مشكل فرزندانشان تلاش مي كنند."
    وي در خصوص ديگر فعاليت خود توضيح داد: "فيلمنامه "وعده عروسي" را هم با مضمون كمدي اجتماعي نوشته ام كه به تهيه كنندگي محمدرضا تخت كشيان جلو دوربين خواهد رفت. اين فيلم داستان دختري است كه به علت خامي از شوهرش جدا شده و اكنون در شرايطي قرار دارد كه از كار خود سخت پشيمان است. اين زن تلاش مي كند زندگي از هم پاشيده اش را دوباره احيا كند."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com