1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 336  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۵/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506020001  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۴:۱۸
    ۱۳۸۵/۰۵/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

فردوس ميزبان جشن سينماي خراسان

شهرستان فردوس، همزمان با روز سينما، با برگزاري هفتمين جشنواره فيلم و عكس خراسان رضوي، ميزبان جشن سينماي استان خراسان خواهد بود.

      به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي و امور رسانه هاي هفتمين جشنواره فيلم و عكس خراسان رضوي، نسرين شاه محمدي مدير انجمن سينماي جوانان دفتر مشهد و دبير هفتمين جشنواره فيلم و عكس خراسان رضوي، با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي اظهار داشت: انجمن سينماي جوانان دفتر مشهد در جهت اهداف فرهنگي خود و به منظور ايجاد زمينه اي مناسب براي رقابت سالم ميان هنرمندان فيلمساز و عكاس خراسان و همچنين شناسايي و نمايش آثار برتر عكس و فيلم، با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي، فرمانداري فردوس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فردوس و مديريت آموزش و پرورش فردوس، هفتمين جشنواره فيلم و عكس خراسان رضوي را از تاريخ 21 الي 24 شهريورماه همزمان با روز سينما و با ويژه برنامه جشن سينماي استان خراسان، در شهرستان فردوس برگزار مي كند.
      شاه محمدي در قسمتي از سخنان خود با اشاره به شيوه اجرايي اين دوره از جشنواره، متذكر شد: تمام هنرمندان خراسان رضوي كه ساكن يا بومي استان مي باشند، مي توانند آثار فيلم كوتاه يا عكس خود را در دو بخش آزاد و ويژه زندگي و سيرت پيامبر اعظم (ص) و همچنين فرهنگ ايثار، شهادت و دفاع مقدس، حداكثر تا تاريخ 20 مردادماه به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.
      دبير جشنواره هفتم فيلم و عكس خراسان در ادامه با اشاره به قوانين و مقررات تخصصي اين دوره از جشنواره بيان داشت: در بخش فيلم، كليه توليدات ويديويي و سينمايي در چهار بخش داستاني، مستند، نماآهنگ و انيميشن با زمان حداكثر 20 دقيقه كه تاريخ ساخت آنها از سال 1383 به بعد باشد، مي توانند با ارسال يك نسخه از فيلم در يكي از فرمت هاي VHS ، VCD يا DVD در جشنواره شركت نمايند. همچنين در بخش عكس نيز، هر عكاس مي تواند در يكي از موضوعات جشنواره، حداكثر (5) پنج قطعه عكس در اندازه 40×30 سانتيمتر به صورت تك عكس يا مجموعه عكس به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايد.
      وي در پايان با اشاره به جوايز اين دوره از جشنواره اظهار داشت: در جشنواره هفتم، بيش از (40) چهل ميليون ريال جايزه نقدي به همراه تنديس جشنواره، به برترين هاي جشنواره در دو بخش فيلم و عكس تعلق خواهد گرفت.
      شايان ذكر است، هفتمين جشنواره فيلم و عكس خراسان رضوي از تاريخ 21 الي 24 شهريورماه همزمان با روز سينما در شهرستان فردوس برگزار مي شود و علاقه مندان جهت دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به آدرس دبيرخانه دائمي جشنواره واقع در مشهد ـ ميدان صاحب الزمان (عج) ـ مجتمع فرهنگي و هنري صاحب الزمان (عج) ـ دبيرخانه جشنواره فيلم و عكس خراسان مراجعه و يا با شماره 7272365 ـ 0511 تماس حاصل نمايند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com