1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 498  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۳/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138503010202  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۰:۲۸
    ۱۳۸۵/۰۳/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

عبدالله اسفندياري:

سينماي ملي، انعكاس دهنده پيروزي، غم‌ها و شادي‌هاي يك ملت است

آزادسازي خرمشهر يك حماسه بزرگ ملي، ميهني و اسلامي است و در تاريخ اگر بتوانيم اين واقعه را به خوبي تصوير كنيم، قطعا محصول سينماي ملي خواهد بود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، عبدالله اسفندياري نويسنده و تهيه كننده سينما ضمن بيان اين مطلب افزود: فتح خرمشهر را يكي از قله‌هاي رفيع در جنگ تحميلي دانست و گفت: طبيعي است بايد انعكاس چنين واقعه‌اي را در يك اثر هنري آنچنان كه حق آن است داشته باشيم، البته نه به صورت ضعيف و يك فيلم فرمايشي نچسب كه بر مبناي عظمت‌ها بنا شده باشد.
       وي مبناي پرداختن به چنين موضوعي را فيلمنامه‌اي بسيار قوي دانست و اظهار داشت: به طوري كه فيلم توليد شده براي بينندگان عام در همه جاي دنيا جذاب باشد. اين روند باعث مي‌ شود، يكي از افتخارات بزرگ و ماندگار ملي و اسلامي ما ثبت هنري شود تا از يادها نرود و نسل‌هاي جديد هم با اين وقايع آشنا شوند.
       اسفندياري با بيان اينكه رسيدن به چنين هدفي، با شتاب و بدون بودجه به نتيجه نخواهد رسيد و گفت: جنگ‌هاي جهاني، چين، ويتنام و ... وقايع و رويدادهايي با ابعاد مختلف بودند كه فيلم‌هاي بزرگي هم براي آنها ساخته شد و اين فيلم ها وقتي در تاريخ سينما ماندگار شدند كه صرفا از تصاوير و ذكر مستند، وقايع بهره نبردند و از يك درام محكم استفاده كردند.
       وي سينماي ملي را حاصل افتخارات و دست ‌آوردهاي ملي و به نمايش درآوردن آن دانست و در ادامه تصريح كرد: ‌اگر ما به يك دست آورد خوب و جذاب براي طولاني مدت در زمان و نسل‌هاي متفاوت برسيم اين خودش سينماي ملي خواهد شد، سينمايي كه انعكاس دهنده پيروزي‌ ها، غم‌ها، شادي‌ها و همه تعلقات يك ملت باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com