1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 517  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138501230202  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۹:۵۷
    ۱۳۸۵/۰۱/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

شمقدري:

دستيابي به انرژي هسته ‌اي نتيجه جانفشاني مردم است

دستيابي به انرژي هسته ‌اي در استمرار مجاهدت‌ها و تلاش‌هاي پيگير و جانفشاني مردم در انقلاب اسلامي است.

      به گزارش سايت سينمايي سوره، «جواد شمقدري» با بيان اين مطلب افزود: يك چنين موفقيت و پيشرفت بزرگ علمي براي هر ملتي مي ‌تواند آن قدر شيرين و مؤثر باشد كه تا سال‌هاي سال در تاريخ آن ملت از آن حادثه به خوبي ياد و حتي به عنوان يك روز ملي و غرور آفرين براي آن ملت تلقي شود. زيرا ملت ايران به بركت انقلاب اسلامي توانست فرهنگ جديد خودباوري را با اتكا به نيروهاي داخلي و توان جوانان خود ايجاد كند.
      وي تصريح كرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با مجاهدت و رشادت‌هاي خود و ابتكارات و خلاقيت ها راه پيشرفت و كمال ملت ايران را گسترش دادند كه ادامه اين راه را امروز در همه حوزه هاي علمي و صنعتي شاهد هستيم كه يكي از اين نمونه‌هاي طلايي موفقيت ما در پيوستن به باشگاه هسته‌اي دنيا است.
      وي خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران به خصوص در يك سال اخير موردحب و بغض در حوزه بين الملل قرار گرفته است و از يكسو مستضعفين و محرومين و تمام كساني كه در دوران گذشته مورد ظلم و ستم مستكبرين و قلدران جهاني بودند از اينكه مي‌بينند كشوري از جمع خود به چنين پيروزي و موفقيتي رسيده است قطعا بسيار خوشحال هستند و اين خوشحالي خود را به شكل‌هاي مختلف بروز مي‌دهند و در واقع اين موفقيت قوت قلب و نقطه اتكا ديگري براي آنها هست كه بدانند يك پشتيبان خيلي خوب در حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي در جهان نابرابر امروز دارند و آن كشوري به نام ايران است.
      وي اضافه كرد: اين حركت ملت ايران و به خصوص جوانان ايراني در واقع راه جديدي را به همه جوانان دنيا و كشورهايي كه مورد ظلم و ستم واقع مي‌شوند نشان داد و بيانگر اين است كه اگر اراده كنيم قطعا راه‌هاي پيشرفت و افتخار به روي ما بازخواهد بود و كشورهايي هم كه حاضر نيستند ذره‌اي از اين پيروزي و شادي ايران را ببيند بار ديگر با حقيقتي رو برو شدند و فهميدند كه تلاش‌هاي آنها بيهوده است و تاريخ نشان داده است كه قلدران تاريخ تا پوزه‌اشان به خاك ماليده نشود به اين حقيقت نمي‌رسند و درس عبرت نمي‌گيرند.
      وي افزود: مسؤوليتي كه از اين به بعد بر دوش هنرمندان است اين است كه موفقيت‌ها و رشادت‌هاي جوانان ايراني را به خوبي ببينند و در آثار هنري خود اين غرور و موفقيت‌ها را انعكاس دهند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com