1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 1069  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412180003  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۲:۳۱
    ۱۳۸۴/۱۲/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

نمايش «بيد مجنون»، «خيلي دور، خيلي نزديك» و«باغهاي كندلوس» در ايام نوروز 85 از تلويزيون

تلويزيون در حالي با پخش 100 فيلم سينمايي ايراني و خارجي به استقبال نوروز 85 مي رود كه اين رقم در نوروز سال گذشته حدود 85 فيلم بوده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در حالي كه رييس سازمان صدا و سيما روز گذشته منتقدان را به نقد برنامه‌هاي رسانه‌ي ملي فرا مي‌خواند و همواره تعامل با مطبوعات و خبرگزاري‌ها را از سياست‌هاي سازمان معرفي مي‌كند، دكتر «مرتضي ميرباقري» معاون سيما، به اعلام برنامه‌هاي نوروزي در حضور روزنامه‌ها و خبرنگاران مختص به صدا و سيما بسنده كرده است.
    تلويزيون كه در نوروز 85 بر آمار فيلم‌هاي خود نسبت به سال گذشته افزوده است، در اين ايام فيلم‌هاي حاضر در بيست و سومين و بيست و چهارمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر را به نمايش مي‌گذارد.
    در ميان فيلم هاي نوروزي سيما در سال 85، نام آثار مطرحي چون «بيد مجنون» مجيد مجيدي، «خيلي دور، خيلي نزديك» رضا ميركريمي، «باغ‌هاي كندلوس» ايرج كريمي، «رقص در غبار» اصغر فرهادي و «رسم عاشق‌كشي» خسرو معصومي به چشم مي‌خورد.
    همچنين، فيلم‌هاي تلويزيوني «جاده متروك» به كارگرداني علي شاه حاتمي، «از شنبه تا پنج‌شنبه» ساخته حجت قاسم‌زاده، «داشتن» اثر بيژن ميرباقري، «اسب» بابك محمدي و «خداحافظ رفيق» ساخته بهزاد بهزادپور نيز در ايام نوروز از تلويزيون پخش مي‌شود.
    سيما در كنار فيلم‌ها ايراني، تعداد فيلم خارجي را نيز در اين ايام به روي آنتن مي‌فرستد كه از آن ميان مي‌توان به فيلمهاي: «جنگ سالار»، «مرد عنكبوتي دو»، «اليورتوئيست»، «ماتريكس»، «رژه پنگوئن‌ها» و «آقا و خانم اسميت» اشاره كرد.
    گفتني است، شبكه‌ تهران نيز كه مدتي است پخش كارتون‌هاي مطرح دنيا را (در روزهاي جمعه) در برنامه كاري خود قرار داده است، در ايام نوروز85 نيز به كار خود ادامه داده و هر روز يك فيلم سينمايي را براي مخاطبان كودك و نوجوان پخش مي‌كند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com