1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 608  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412130209  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۰۷:۲۶
    ۱۳۸۴/۱۲/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

حاتمي كيا:

براي مردم عادي فيلم مي سازم

از آنجا كه ما هر كدام نسبت به بخشي از علوم عوام هستيم پس بايد مطلبي را بگوييم كه مردم عادي نيز بفهمند. به همين دليل من براي مردم عادي فيلم مي سازم.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «ابراهيم حاتمي كيا» كارگردان سريال تلويزيوني «حلقه سبز» شب گذشته در حين بازديد «كامران باقري لنكراني» وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از پشت صحنه اين سريال با اشاره به موضوع پيوند اعضا و بحث پزشكي آن با بيان اين مطلب گفت: وقتي من مطلبي كه نسبت به آن علمي ندارم را نمي‌فهمم، به مردم نيز نمي‌توانم بفهمانم كه در اين رابطه به دوستان مشاور نيز مي‌گويم كه من براي جامعه پزشكان فيلم نمي سازم همانطوري كه اين بحث را در سينماي جنگ هم داشتم كه من فيلم را براي بچه‌هاي جنگ نمي‌سازم و نمي‌شود هم ساخت بلكه فيلم براي مردم عادي است منتهي دوستان پزشك به اين قضيه حساسيت دارند بطوري كه ما هميشه به همه حرفه ها بدهكار هستيم.
     وي اضافه كرد: فضاي داستان فانتزي است و داستان بحث پيوند اعضا از زبان يك روح است كه علاقه ندارد قلب خود را اهدا كند و مرگ مغزي شده و روحش ادعا دارد كه نمي‌خواهد قلبش پيوندزده شود بلكه مي‌خواهد به اين عالم برگردد و ديگر اتفاقاتي كه برايش مي‌افتد...
     «حاتمي كيا» خاطرنشان كرد: مردم فقط به صورت هنرپيشه نگاه مي‌ كنند و برايشان مهم نيست كه نكات پزشكي كه براي جامعه پزشكي مهم است رعايت شود يا خير و مي‌خواهند داستان را بفهمند و پرداختن به جزئيات زمان مي خواهد كه من در تلويزيون اين زمان را ندارم ولي سعي شده در كنار داستان به مسئله پيوند قلب و مسائل پزشكي آن پرداخته شود.
     وي با اشاره به زمان بندي 8 ماهه اي كه براي تصويربرداري در نظر گرفته اند تصريح كرد: تاكنون 4 ماه آن گذشته و 4 ماه ديگر باقي مانده است و در حال حاضر نيز مراحل پاياني تصويربرداري در يكي از بيمارستان هاي تهران را مي گذرانيم كه پس از آن فيلمبرداري جاده ‌اي آغاز مي‌شود.
     حاتمى كيا اين سريال 13قسمت 50 دقيقه اي را به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه سوم سيما به تهيه كنندگى «محمد پيرهادى» مى سازد و در آن «حميد فرخ نژاد» و «سيما تيرانداز» به ايفاى نقش مى پردازند. همچنين سيروس عبدلى و اصغر شاهوردى فيلمبرداري و صدابرداري اين سريال را برعهده دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com