1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 708  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411130203  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۵:۲۵
    ۱۳۸۴/۱۱/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«من بن لادن نيستم» در 5 سينما به نمايش خود ادامه مي ‌دهد

«من بن لادن نيستم» به كارگرداني احمد طالبي نژاد كه به عنوان فيلم آغازگر گروه نمايش دهنده فيلم هاي كودك از چندي قبل نمايش خود را آغاز كرده بود، هم اكنون در 6 سالن سينماي در تهران به نمايش خود ادامه مي ‌دهد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، سينماهاي: فلسطين، كانون، شهر تماشا، ناهيد و جمهوري سالن هاي هستند كه «من بن لادن نيستم» در تمامي سانس ها در آنها به نمايش درمي ‌آيد.
     پايه اين خبر، اين فيلم درباره مهاجر افغاني كه در ايران ازدواج كرده و صاحب دختري سه ساله است او همانند ديگر افغاني ها كه كارت اقامت دائم ندارند، ناگزير است تا پايان سال 2004 ايران را ترك كند، ماموري در تعقيب اوست «لطيف» ناگزير وارد مدرسه ‌اي در جنوب شهر شده و عده ‌اي از دانش‌ آموزان را به گروگان مي ‌گيرد.
     «من بن لادن نيستم» به نويسندگي احمد طالبي ‌نژاد و حسين قناعت بر اساس داستاني نوشته عليرضا معتمدي است و در آن قربان نجفي، غلامحسين لطفي، كتانه افشارنژاده، قاسم زارع، فرهاد اصلاني، ابراهيم آبادي به ايفاي نقش مي ‌پردازند. و تهيه كننده آن زنده ياد محمدرضا سرهنگي است.
     گفتني است، پخش آبي سينماي كودك كه براي نمايش فيلم هاي كودك كار خود را از سال گذشته با نمايش فيلم «دربه درها» در عيد نوروز آغاز كرده بود، بعد از نمايش اين فيلم ديگر فيلمي را اكران نكرد، اما بالاخره اكران فيلم هاي كودك توسط اين پخش از اواسط دي ماه دوباره آغاز شد.
     همچنين اين پخش به ترتيب بعد از نمايش «من بن لادن نيستم» قرار است «كودكانه» مسعود كرامتي و پس از آن، فيلم «مرباي شيرين» مرضيه برومند را به نمايش بگذارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com