1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 501  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۰/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138410250203  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۵۳:۴۵
    ۱۳۸۴/۱۰/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

طرح جامع سياست‌ هاي بهينه ‌سازي حضور زن در سينما تدوين مي ‌شود

شوراي عالي انقلاب فرهنگي در نشست خود به رياست دكتر «محمود احمدي نژاد»، شوراي فرهنگي و اجتماعي زنان و شوراي هنر را موظف به تهيه و تدوين طرح جامع سياست‌ هاي بهينه ‌سازي حضور زن در سينما كرد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، در اين نشست اعلام شد: طرح پيشنهادي سياست‌ هاي بهينه ‌سازي حضور زن در سينما براساس ارزش‌هاي والاي ديني و ملي براي تصويب بايد ظرف حداكثر يك ماه به اين شورا ارايه شود.
     در ابتداي اين نشست رييس جمهوري شهادت جمعي از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حادثه سقوط هواپيما را تسليت گفت و با تشكر از زحمات 9 ساله دكتر «محمدعلي كي نژاد» دبير سابق شوراي عالي، آغاز فعاليت آقاي «دكتر مخبر دزفولي» را به عنوان دبير جديد اين شورا و كسب اعتماد مقام معظم رهبري تبريك گفت.
     در اين جلسه همچنين ادامه بررسي مواد «شيوه نامه رصد فرهنگي كشور» مورد بررسي قرار گرفت و با تصويب آن تمامي دستگاه ‌هاي فرهنگي كشور موظف به همكاري براي اجراي اين شيوه ‌نامه شدند.
     تذكر نسبت به شروع هرچه زودتر فعاليت بنياد ملي نخبگان كشور از ديگر موضوعات جلسه شورا بود و مقرر گرديد جلسه هيأت امناي اين بنياد در كوتاه ترين زمان تشكيل و رييس بنياد نخبگان گزارش عملكرد آن را به شوراي عالي ارايه نمايد. 
     در پايان جلسه بنا به پيشنهاد وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي آيت الله دكتر عباسعلي عميد زنجاني و دكتر عليرضا زالي به ترتيب به عنوان رييس دانشگاه تهران و رييس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي انتخاب شدند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com