1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 595  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۰/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138410170215  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۳:۲۶
    ۱۳۸۴/۱۰/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

رضاداد:

نمايش منظم آثار در جشنواره فجر موجب جذب مخاطبان مي ‌شود

دبير بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر بر لزوم نمايش فيلم‌ها به صورت منظم و مطابق با برنامه ‌ريزي در اين رويداد هنري تأكيد كرد و گفت: احترام به مخاطبان موجب جذب بينندگان آثار سينمايي مي‌ شود.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «عليرضا رضاداد» در ديدار با تهيه ‌كنندگان آثار بخش «مسابقه سينماي ايران» جشنواره فيلم فجر، گفت: فرآيند نمايش فيلم‌هاي بخش مسابقه جريان مرتبط و منظم است و هرگونه تغييري در نمايش فيلم‌ها بركل برنامه‌ها تأثير گذاشته و باعث برهم خوردن وضعيت نمايش ديگر سينماها و در نهايت نارضايتي مخاطبان مي ‌شود.
     رضاداد، با اشاره بر اين كه جدول نمايش فيلم جشنواره تا 27 دي ماه تدوين مي ‌شود از تهيه ‌كنندگان خواست تا فيلم‌هاي خود را تا تاريخ فوق اعلام و پيش از آغاز جشنواره اين آثار را به دبيرخانه ارسال كنند.
     دبير جشنواره فيلم فجر، افزود: امسال براي معرفي بهتر فيلم هاي جشنواره، آثار در دو گروه 11 فيلمي به نمايش درمي ‌آيد و در دو جدول نمايش فيلم براساس روزهاي نمايش و سينماهاي نمايش‌ دهنده طراحي شده است.
     وي حضور مردم را موقعيت مناسبي براي معرفي درست سينما عنوان كرد و اظهار داشت: با تنظيم كتابچه راهنماي معرفي و نمايش آثار كه در هنگام خريد به مخاطبان ارائه مي‌ شود، مي‌ توانيم امكان استفاده مخاطبان متناسب با سلايق مختلف را فراهم كنيم.
     رضاداد، شكل‌گيري يك جشنواره استاندارد و حرفه‌ اي را در سايه تعامل بين مسؤولان، تهيه ‌كنندگان و سينماداران دانست و يادآور شد: پيش آگاهي به مخاطبان فضاي جشنواره را تخصصي‌تر و آكادميك مي ‌كند و تهيه برشورهاي متناسب با فضاي فيلم در اين زمينه ضروري است.
     وي، آيين معرفي فيلم‌ها توسط دست‌ اندركاران آثار را از ديگر برنامه‌هاي جشنواره امسال برشمرد و گفت: با اجراي اين برنامه امكان تعامل مستقيم دست اندركاران توليد فيلم با مردم فراهم مي ‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com