1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 874  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۰/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138410040106  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۱:۰۰
    ۱۳۸۴/۱۰/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

تماشاگران با دغدغه‌هاي حاتمي‌كيا در«به نام پدر» همراه مي‌شوند

من فكر مي‌كنم «به نام پدر» با مخاطبان زيادي ارتباط برقرار خواهد كرد و تماشاگران با دغدغه‌هاي حاتمي‌كيا همراه مي‌شوند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمد پيرهادي» مجري طرح فيلم «به نام پدر» به كارگرداني «ابراهيم حاتمي كيا» با بيان اين مطلب گفت: فيلم «به نام پدر» را به جشنواره فيلم فجر ارايه كرديم و منتظر نتايج هيأت انتخاب هستيم تا ببينيم اين فيلم هم به بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر راه پيدا مي‌كند يا نه؟
     وي، درباره اين فيلم ادامه داد: اين فيلم هم در زمره فيلم‌هاي ديگر حاتمي كياست و به بچه‌هايي كه در جنگ حاضر بودند نگاه ويژه‌‌اي داشته است.
     پيرهادي خاطر نشان كرد: من در اين فيلم تفاوت مضموني و ايدئولوژيكي خاصي با ساير آثار حاتمي‌كيا نمي‌بينم و به لحاظ ساختار و نگاه ايدئولوژيك اين فيلم هم ادامه فيلم‌هاي حاتمي كياست و يك ملوددرامي زيباست كه اميدوارم توسط تماشاگران مورد توجه قرار گيرد.
     وي درباره ويژگي‌هاي اين فيلم گفت: من فكر مي‌كنم اين فيلم با مخاطبان زيادي ارتباط برقرار خواهد كرد و تماشاگر را با دغدغه‌هاي حاتمي‌كيا همراه مي‌كند. مجري طرح به نام پدر درباره موفقيت اين فيلم در جشنواره اظهار داشت: بايد ديد فيلم‌هاي ديگر جشنواره چگونه خواهند بود،ولي اميدوارم اين فيلم در بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر مورد استقبال قرار بگيرد.
     «به‌نام پدر» بعد از فيلم‌هاي «موج مرده» ، «ارتفاع پست» و «به رنگ ارغوان»، از موضوعي با پس زمينه‌ مربوط به دفاع مقدس به ارتباط ميان يك پدر و دختر مي‌پردازد كه نقش پدر را پرويز پرستويي و دختر را گلشيفته فراهاني ايفا مي‌كند.
     صداگذاري توسط محسن روشن انجام شده است و محمدرضا عليقلي موسيقي آن را ساخته است.
     مهتاب نصيرپور، كامبيز ديرباز، سيدمهرداد ضيايي، افشين هاشمي، ميرطاهر مظلومي نيز در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند و آزيتا حاجيان در مقام بازيگردان تجربه همكاري دوباره‌اي را با ابراهيم حاتمي كيا بعد از «روبان‌قرمز» و «موج‌مرده» داشته است و طراح صحنه و لباس: فرهاد ويلكيجي، طراح و اجراي گريم: مهرداد ميركياني، فيلمبردار: حسن كريمي، عكاس: گلاره كياوند از ديگر عوامل اين فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com