1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 625  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۷/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138407030007  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۱:۵۵
    ۱۳۸۴/۰۷/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

مهندس جعفري جلوه:

جشنواره فيلم دفاع مقدس بايد هرچه باشكوه‌تر برگزار شود

ضرورت برگزاري جشنواره فيلم دفاع مقدس بر كسي پوشيده نيست و شايسته است همه دستگاه‌ هاي اجرايي و فرهنگي در برپايي گسترده اين حركت فرهنگي ارزشي كمك كنند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از امور رسانه‌اي جشنواره فيلم دفاع مقدس، نشست مشترك شوراي برگزاري و سياستگذاري «دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس» با حضور «محمدرضا جعفري جلوه»، «محمدرضا شرف‌الدين»، «حبيب الله كاسه ساز»، «محمد خزاعي»، «محمد صنعتي»، «مقصود جباري» و «عباس اكبري» برگزار شد.
    بر پايه اين گزارش، محمدرضا شرف‌الدين دبير جشنواره فيلم دفاع مقدس در آغاز ضمن اشاره به مشكلات جشنواره فيلم دفاع مقدس در اين دوره به بررسي و تبيين اهداف، سياست‌ها، ساختار و برنامه هاي پيش ‌بيني شده براي اين دوره از جشنواره پرداخت و يادآور شد: ‌با توجه به ضرورت و لزوم اجراي اين جشنواره و درخواست هنرمندان، سينماگران، مديران فرهنگي و دست اندركاران، خوشبختانه ستاد اجرايي جشنواره از آغاز شهريورماه سال جاري شروع به كار كرد و بر پايه مصوبات شوراي سياستگذاري فعاليت‌ها جريان دارد.
شرف‌الدين تصريح كرد: ستاد اجرايي مي‌كوشد تا جشنواره‌ اي متناسب با شأن والاي دفاع مقدس برگزار كند.
    دبير جشنواره فيلم دفاع مقدس اظهار اميدواري كرد؛ با همكاري معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شاهد اجرايي با كيفيت و برپايي با شكوه جشنواره باشيم.
    معاون سينمايي وزارت ارشاد، نيز در اين نشست گفت: به اعتقاد بنده «جشنواره فيلم دفاع مقدس» از اصلي‌ ترين جشنواره‌ هاي انقلاب در عرصه فرهنگ و سينماست.
    وي، با بيان اينكه جشنواره فيلم دفاع مقدس، جشنواره مقاومت و پايداري است از توسعه گستره اين حركت استقبال كرد و يادآور شد: نهادينه كردن فرهنگ مقاومت و دفاع و انتشار الگوهاي اخلاقي ارزشي و مفاهيم مقدسي چون: ايثار، گذشت و فداكاري به زبان سينما و تصوير يكي از ضرورت هاي امروز جامعه ماست.
    به گفته وي، لازم است با مديريتي تأثيرگذار و با ملحوظ داشتن تمامي ظرفيت هاي سينمايي و توانمندي‌ ها و امكانات هنري كشور به برنامه ريزي اساسي و اجراي كيفي جشنواره دفاع مقدس بپردازيم.
    مهندس جعفري جلوه، با تأكيد بر ضرورت حفظ فرهنگ غني و پرمحتواي مقاومت و حماسه‌ هاي هشت سال دفاع مقدس، ايجاد رويكردها و نگرش‌ هاي نوين اين حجم عظيم معنويت را از نيازهاي اساسي اين عرصه خواند و خاطرنشان ساخت: جشنواره فيلم دفاع مقدس به طور يقين مي ‌تواند سهمي اساسي در معرفي و شناسايي قابليت ها و ظرفيت هاي اين فرهنگ داشته باشد.
    وي، با اشاره به اهتمام جدي هنرمندان و سينماگران شاخص به مقوله دفاع مقدس و با توجه به استقبال طيف هاي مختلف مردم از اين ژانر سينمايي، رشد و ارتقاي سينماي دفاع مقدس را يكي از عناصر و مؤلفه‌ هاي شكوفايي سينمايي متعالي و ملي كشور خواند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com