1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 567  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404210102  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۶:۲۱
    ۱۳۸۴/۰۴/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره «دهم فيلم دفاع مقدس» بدون «سياست گذاري»

پس از گذشت ماه ها از تعطيلي «جشنواره دهم فيلم دفاع مقدس»، هنوز «شوراي سياست گذاري» جشنواره فيلم دفاع مقدس تشكيل نشده است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، «محمدرضا شرف الدين» مديرعامل انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس از عدم تشكيل شوراي سياست گذاري جشنواره دهم فيلم دفاع مقدس با وجود دعوت از دست اندركاران اين عرصه خبر داد و گفت: احساس مي كنم اين امر به خاطر مشغله بسيار دوستان با توجه به شرايط جديد فرهنگي بعد از انتخابات است؛ ولي از آن ها خواهش مي كنم سينماي دفاع مقدس كه جزو فرهنگ ملي و پايه و اساس نظام فكري و فرهنگي كشور است را در سايه و حاشيه قرار ندهند. به خصوص دوستاني كه از آن ها براي حضور در «شوراي سياست گذاري» دعوت شده، همه در موقعيت هاي فرهنگي قرار دارند و اگر هم روزي در سنگرهايي فراتر از موقعيت كنوني در خدمت فرهنگ جامعه قرار گيرند يكي از افتخارات آن ها اين است كه با «سينماي دفاع مقدس» همكاري داشته اند.
     «شرف الدين» ادامه داد: حتي اگر با نگاه سياسي هم به اين مقوله فرهنگي برخورد كنيم باز برگزاري چنين جشنواره اي اولويت دارد. دوستاني كه براي حضور در شوراي سياست گذاري دعوت شده اند اين فرصت را مغتنم بشمارند و تا برگزاري اين جشنواره با مشكل گذشته مواجه نشده و اجراي آن دوباره به تأخير نيفتاده سريعاً اقدام كنند.
     وي در پايان، با ابراز اميدواري براي برگزاري اين شورا تا پايان هفته آينده گفت: اگر اين اتفاق نيفتد ما دستمان را به سمت بدنه اصلي سينما دراز خواهيم كرد و از افراد خود سينما و دست اندركاران سينما كمك مي گيريم و از آن ها دعوت مي كنيم تا «شوراي سياست گذاري» را تشكيل دهند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com