1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 838  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404120100  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۳۳:۵۱
    ۱۳۸۴/۰۴/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

تدوين «قتل آن لاين» در آغاز راه

فيلمبرداري فيلم سينمايي «قتل آن لاين» به كارگرداني «مسعود آب پرور» چندي پيش در تهران به پايان رسيد؛ اما هنوز تدوين آن شروع نشده است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، كارگردان پروژه سينمايي «قتل آن لاين» در گفتگو با خبرگزاري ها در اين خصوص گفت: علت اين تأخير به سياست هاي تهيه كننده برمي گردد و بر همين اساس هم تا به امروز پروژه وارد مرحله تدوين نشده و با تدوينگري هم تاكنون براي انجام اين كار وارد مذاكره نشده ايم.
     اين فيلم، داستان قاتلي است كه از طريق اينترنت قربانيان خود را انتخاب مي كند. جمشيد هاشم پور، شهاب حسيني، حميد گودرزي، الناز شاكردوست و يكتا ناصر بازيگراني هستند كه در فيلم «قتل آن لاين» به ايفاي نقش پرداخته اند.
     فيلم سينمايي «قتل آن لاين» به تهيه كنندگي «سيدكمال طباطبايي» در مركز «سيما فيلم» تهيه شده است. حجت قاسم زاده اصل، مهدي فخيم زاده و محمدحسين لطيفي كارگرداناني هستند كه در مقاطع مختلف براي توليد اين پروژه با آنان مذاكره شد؛ اما در نهايت آب پرور اين فيلم را به سرانجام رساند.
     يكي از عوامل كناره گيري كارگردانان نام برده از اين پروژه، اصرار آنان بر بازنويسي كامل فيلمنامه بوده كه گويا اين امر با مخالفت تهيه كننده همراه بود. آب پرور در پاسخ به اين سئوال كه فيلمنامه را مورد بازنويسي قرار داده يا خير عنوان كرد: فيلمنامه اي كه نادر وحيد به نگارش درآورده، داراي جذابيت هاي پنهان و آشكاري است كه موجب مي شد همكاران من آن را يك بار ديگر و از زاويه ديد خودشان روايت كنند. اما من وقتي فيلمنامه را خواندم، حس كردم به همين گونه كه نوشته شده قابليت هاي به تصوير درآمدن را دارد و بر همين اساس فقط برخي از سكانس ها را بازنويسي كردم.
     آب پرور در پايان درباره زمان اكران اين فيلم گفت: با توجه به وقفه اي كه در انجام امور تدوين و ... اين فيلم به وجود آمده بعيد مي دانم كه بتوانيم آن را پيش از برپايي جشنواره براي اكران آماده كنيم و گمان كنم اولين اكران آن در جشنواره بيست و چهارم فيلم فجر باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com