1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 726  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۳/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138403010011  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۴:۵۶
    ۱۳۸۴/۰۳/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«گرداب» به دليل طولاني شدن زمان آن در قالب 2 فيلم اكران خواهد شد

فيلم سينمايي «گرداب» به كارگرداني «حسن هدايت» كه در 4 اپيزود توليد شده بود، به دليل طولاني شدن زمان فيلم، در قالب دو فيلم مجزا به نام‌هاي «گرداب» و «دون ژوان كرج» اكران خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ابتدا قرار بود اين فيلم، در قالب يك فيلم 4 ايپزودي و تحت عنوان «گرداب» اكران شود، اما به دليل طولاني شدن زمان اپيزود اول حسن هدايت تصميم گرفت تا آن را در قالب دو فيلم مجزا آماده اكران كند.
    برپايه اين خبر، فيلم اول «گرداب» نام دارد كه فيلم‌نامه آن براساس داستان كوتاه «گرداب» نوشته صادق هدايت به نگارش درآمده است. دراين فيلم: «شهاب حسيني»، «لاله اسكندري»، «احمد نجفي» و «شاهرخ فروتنيان» ايفاگر نقش‌هاي اصلي هستند.
    داستان اين فيلم درباره زوج جواني است به نام هاي «بدري» و «همايون». همايون پس از بازگشت از سفر متوجه مي‌شود كه دوست‌ قديمي‌اش به نام «بهرام ميرزا» دست به خودكشي زده، بي تفاوتي بدري نسبت به خود كشي بهرام ميرزا او را دچار شك و ترديد مي‌كند، شك و ترديدهاي همايون تا جايي ادامه مي‌يابد كه او را نسبت به همسرش دچار سوءظن مي‌كند و همين موجب مي‌شود تا خانه وهمسرش را ترك كند...
به گفته «حسن هدايت» كارگردان اين فيلم، «گرداب» در حال حاضر آماده اكران است و پروانه نمايش آن نيز صادر شده و ما قصد داريم آن را پس از انتخابات رياست جمهوري در سينماها به نمايش دربياوريم.
    فيلم دوم با عنوان «دون‌ژوان كرج» آماده شده كه اين فيلم شامل سه اپيزود است. ايپزود اول «دون ژوان كرج» نام دارد. فليم‌نامه اين ايپزود با الهام از قصه‌اي به همين نام از مجموعه «سگ ولگرد» نوشته صادق هدايت نگاشته شده است.
    «تاريك‌خانه‌» نيز نام اپيزود دوم اين فيلم است و «سفر» هم عنوان ايپزود سوم است. كه در اين ايپزود شب آخر زندگي صادق هدايت در فرانسه روايت خواهد شد.
در اين اپيزود، «بهروز شعيبي» به عنوان بازيگر نقش «صادق هدايت»ايفاي نقش مي‌كند.
    در ساخت اين دو فيلم؛ «فرهاد ماني» به عنوان مديرفيلمبرداري، «محسن ملكي» به عنوان طراح گريم و «ناصر‌انتظاري» به عنوان مدير صدابرداري با حسن هدايت همكاري داشته‌اند.
گفتني است، آخرين ساخته «هدايت‌» با نام «سايه روشن»، سال 1380 در سينماهاي تهران به اكران درآمد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com