1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 454  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۳/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138403010001  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۲۸:۴۸
    ۱۳۸۴/۰۳/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

بسيار محكم و قاطع به دنبال برگزاري جشنواره دهم دفاع مقدس

در حال حاضر بسيار محكم و قاطع به دنبال برگزاري اين جشنواره هستيم و چه بنياد اين مسئوليت را بپذيريد و چه آن را نپذيرد، قصد داريم اين جشنواره را برگزار كنيم.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدرضا شرف‌الدين»، مديرعامل انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس با اعلام اين مطلب افزود: نامه‌اي به سردار باقرزاده ارسال كرده‌ايم و اعلام آمادگي وزارت ارشاد و انجمن سينماي دفاع مقدس براي برگزار كردن جشنواره دهم فيلم دفاع مقدس را اعلام كرديم، اما رياست محترم بنياد نظرشان اين است كه مسأله به شكل ريشه‌اي حل شود و طي يك نشست با وزير ارشاد راهكارها و ... را ثبت و آن را مكتوب كنند؛ اما اين مسأله مستلزم گذشت زمان زيادي است، چرا كه بايد رايزني‌هاي بسياري براي تفاهمات دو طرفه انجام و سندهاي مورد تفاهم كارشناسي شود و از آن جا كه ما در هفته هاي آخر كار دولت هستيم، اين جشنواره در حال حاضر رو به تعطيلي خواهد گذاشت.
     وي ادامه داد: علي رغم اين مسأله ما پيگيري‌هاي خودمان را براي برگزاري جشنواره دهم فيلم دفاع مقدس انجام مي دهيم و اين موضوع را هم به وزير ارشاد اطلاع داده‌ايم، چرا كه معتقديم اين جشنواره نبايد تعطيل باشد.
     مديرعامل انجمن سينماي دفاع مقدس همچنين خاطر نشان كرد: در حال حاضر بسيار محكم و قاطع به دنبال برگزاري اين جشنواره هستيم و چه بنياد اين مسئوليت را بپذيريد و چه آن را نپذيرد، قصد داريم اين جشنواره را برگزار كنيم.
     وي ادامه داد: اين جشنواره مشروعيتش به صاحبان آثار عرصه فرهنگي است، نه اين كه مسئولي اراده كند اين جشنواره برگزار شود يا نشود. جشنواره فيلم دفاع مقدس متعلق به بچه‌هاي سينماي دفاع مقدس است و كسي نمي تواند براي تعطيلي آن تصميم بگيرد.
     شرف الدين افزود: به حكم و قوه الهي و اراده جمعي سينماگران دفاع مقدس، وزارت ارشاد و انجمن سينماي دفاع مقدس اين جشنواره برگزار خواهد شد. وي درباره زمان برگزاري جشنواره گفت: بعيد مي‌دانم كه سوم خرداد ماه بتوان اين جشنواره را برگزار كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com