1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 512  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138402120103  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۱:۵۱
    ۱۳۸۴/۰۲/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

از فيلمسازان خوزستاني تجليل شد

طي مراسمي از فيلمسازان خوزستاني در حوزه هنري اهواز تجليل شد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، در اين نشست 15 فيلم 100 ثانيه اي توليد حوزه هنري خوزستان همچون:«عكسبرداري ممنوع»، «روي آسفالت داغ»، «چي‌شد؟»، «خاك»، «يزله»، «اين اتفاق ساده»، «بخت و بدبخت»، «بمباران»، «دست ها»، «زخم بر زخم»، «گام معلق»، «سفيد خاكستري»، «رنج شفا»، «كارت و قرمز» و «قرار» به نمايش درآمد.
در ادامه با اهداي جوايز و لوح تقدير از فيلمسازان سيدحميد موسوي، عليرضا حاجي پور، رضا حياتي، محمدرضا فرطوسي، حجت دشستاني، شهاب حسين پور، سيدحميد موسوي نژاد، محمد پورلطفي، مهدي طرفي، فريد دغاغله، امير احمدي، مسعود علي پور، ميلاد معصومي، ميلاد مرتضي پور، مرتضي مطوري، مجيد نيك نفس، مرتضي بدري، حمزه حاتمي، سعيد دستگاهي، امير نصيرزاده، احمد حياتي تقدير و تجليل به عمل آمد.
     همچنين مراد نظري، مديري حوزه هنري خوزستان، خطاب به فيلمسازان گفت:« بايد از تجربيات گذشته استفاده كرد و راه‌ آينده را در پيش گيريم. يكي از مشكلاتي كه در استان با آن روبرو هستيم اين است كه كارشناس هنري كم داريم. بايد بتوانيم سطح هنرهاي مختلف را در استان بالا ببريم و اين نياز به تحقيق و ارتباط با مجامع هنري دارد. اين است كه بايد كارشناسان و متخصصان را از جاهاي ديگر دعوت كنيم و سطح سواد خودمان را بالا ببريم.»
     نظري، با بيان اينكه بايد زبان تصوير را بشناسيم، خاطرنشان كرد: « در بحث هنر بايد مسير خودمان را بشناسيم. نشناختن راه و هدف باعث از بين رفتن انرژي و وقت مي شود. از فيلمسازان تقاضا مي كنم سعي كنند امسال را با همتي بلند در كنار استعدادشان بيش گرفته، طرح و ايده داده و فيلم بسازند.»
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com