1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 560  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۱۲/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138312200111  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۰:۳۶
    ۱۳۸۳/۱۲/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

حميد نويم انيماتور ايراني ساكن سوئد:

انيميشن ايران در جشنواره تهران رشد كرد

برپايي جشنواره بين ‌‏المللي پويانمايي تهران بر روي كار انيميشن ‌‏سازان ايراني تأثير زيادي گذاشته و باعث پيشرفت آثار آنها شده است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان, «حميد نويم», انيميشن ‌‏ساز ايراني ساكن سوئد, با بيان اين مطلب گفت: جشنواره پويانمايي تهران جايگاه خوبي در بين ساير جشنواره ‌‏هاي پويانمايي يافته است كه اين موضوع را مي ‌‏توان از كيفيت آثاري كه به جشنواره چهارم پويانمايي راه يافته ‌‏اند, دريافت. «نويم» استقبال گسترده انيماتورهاي خارجي از اين جشنواره و ارسال آثارشان به دبيرخانه جشنواره را يادآور شد و ادامه داد: جشنواره تهران حالا در سطح جهان شناخته شده است و كميت و كيفيت آثار ارسال شده به اين جشنواره گواه اين مدعي است.
     وي كه در حاشيه برپايي چهارمين جشنواره بين ‌‏المللي پويانمايي تهران يك دوره كارگاه آموزشي براي هنرجويان ايران برپا كرده است, افزود: انيميشن سازي در جهان با توجه به رشد فناوري ديجيتال و گسترش نرم افزاها دچار تغيير و تحول هاي چشمگير شده است.
«نويم» كه امسال 2 اثر «رگال عقاب طلايي» و «تولد» او در بخش هاي مسابقه ايران و بين الملل جشنواره چهارم پويانمايي به نمايش در مي‌آيد, بر گسترش فضاهاي آموزش اين هنر در ايران تأكيد كرد و گفت: ايراني ها استعداد خوبي دارند و من مطمئن هستم كه اگر براي آنها برنامه ‌‏ريزي شود به راحتي مي ‌‏توانند فاصله‌‏ اي كه بين كار انيميشن در ايران و جهان وجود دارد را از بين ببرند و اين مسير را كوتاه تر كنند.
     وي به كمبود زمان اين كارگاه اشاره كرد و افزود: اگر چه 4 روز زمان بسيار كمي است اما با توجه به استعداد و توانايي 40 هنرجويي كه در اين كلاس ها حضور پيدا كرده ‌‏اند, من فكر مي ‌‏كنم, نتيجه كار بسيار راضي كننده باشد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com