1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 495  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309142007  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۵۷:۰۸
    ۱۳۸۳/۰۹/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

بيانيه هيأت داوران اولين جشنواره فيلم پليس

در بخش فيلم هاي كوتاه، نيمه بلند، مستند، انيميشن و نماهنگ

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي نخستين جشنواره فيلم پليس بيانيه ذيل قرائت شد:
    روزي روزگاري نه چندان دور، شايد نزديك به ربع قرن پيش، مشت هاي گره كرده اي كه بتازگي بت استبداد كهني را خرد كرده بودند فرصتي يافتند تا براساس اشاره پير و مراد خويش آرام آرام باز شوند، همديگر را بيش از ديروز ياري دهند و اين بار نهال صفا و امنيت را نه تنها در خطه خود، بلكه در تمام پهنه هستي جوانه زدند چراكه بايد همه زمينيان از بركت آتي اين كشتزار نور، متنعم شوند و تحفه صلح و آرامش را هديه گيرند. چنين شد كه اين انديشه سبز در لباسي زيتوني ظاهر شد و نام خود را پاسدار ملك دوستي نهاد.
    نگهبانان صلح، دوستي، امينت و عشق ... پليس
    هيأت داوران اين بخش جشنواره مركب از آقايان محمدحسين صوفي، سعيد سهيلي، مرتضي رزاق كريمي، محمد درمنش و سردار اكبر كاظم زاده ضمن تبريك به بانيان و خالقان جشنواره پليس به جهت ابداع حركتي فرهنگي و هنري در بستر مجموعه اي انتظامي، اين آغاز زيبا را به فال نيك گرفته و يقين دارند ادامه مسير در سال هاي آتي پربارتر و مؤثرتر براي تحقق بخشي از اهداف والاي نظام اسلامي خواهد بود.
    پليس اگرچه واژه اي آشناست و حتي نام او كلمه اي است پذيرفته شده براي همه فرهنگ ها، اما از آنجا كه در شريعت ما اين نام و اين مسئوليت قبل از آنكه به كس ديگري عطا شود لازمست در وجود آدمي تعريف شده تا او را از بشريت به انسانيت برساند، كلمه پليس در اين فرهنگ ابتدا پاسداري از خويش تلقي مي شود وسپس نگهباني از غير و به همين سبب است كه شايد نيروي انتظامي ما عليرغم همراه داشتن بار بسيار سنگين انتظام كشور براي خود رسالتي فرهنگي قائل است و لذا جشنواره دوستي، امنيت و عشق نيز با همين رويكرد شكل مي گيرد ... اين نگاه و اين تلاش مستدام باد ...
    هيأت داوران جشنواره پس از بازبيني 71 اثر راه يافته به بخش مسابقه در ساختارهاي ذكر شده و پس از بحث و تبادل نظر پيرامون ويژگي هاي آثار رسيده خرسند است تا كارهاي وزيني را كه از ميان ديگر آثار ارزنده انتخاب گرديده است به سمع و نظر عزيزان برساند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com