1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 503  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308182010  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۸:۵۲
    ۱۳۸۳/۰۸/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

نگاهي به آخرين آمار فروش سينماها

فروش غير منتظره فيلم «شاه خاموش»

فروش فصل پائيز تا امروز براي اغلب فيلم ها رضايت بخش نبوده است. در اين ميان تنها سه فيلم «سيزده گربه روي شيرواني»، «شاه خاموش» و «لاك پشت ها هم پرواز مي كنند» با استقبال قابل توجه تماشاگران روبرو شده اند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فروش روزانه اين فيلم ها با اختلافی اندک اميد بخش است.
    «سيزده گربه روی شيروانی» که همچنان توانسته تعداد سالن های خود را در کمترين عدد دو رقمی حفظ کند با فروش روزانه 11 ميليون و 188 هزار ريال بيشترين فروش روزانه را در آخرين روز آمار گيری به نام خود ثبت کرد. اين فيلم همچنين بيشترين فروش کل را در ميان فيلم های هم دوره خود بدست آورده است؛ فروشی معادل 2 ميليارد و 195 ميليون و 729 هزار و 500 ريال.
    فيلم «شاه خاموش» در هر دو مورد فروش روزانه و فروش کل مقام دوم جدول فروش فيلم های اکران پاييزی را کسب کرده است. اين فيلم در روز دوشنبه با فروش روزانه 9 ميليون و 919 هزار ريال و فروش کل 323 ميليون و 618 هزار ريال را به نام خود ثبت کرد. شاه خاموش تنها 5 سالن در اختيار دارد و 19 روز از حيات خود را برپرده سينما سپری کرده است. فروش اين فيلم با توجه به پيش بينی های انجام شده قبل از اکران غير منتظره است.
    فيلم «لاک پشت ها هم پرواز می کنند» كه با 4 سالن سينما 27 روز اکران خود را پشت سرگذاشته و از نظر امکان نمايشی و تعداد روز اکران شرايط مشترکی با فيلم الهه زيگورات دارد در فروش روزانه از اين فيلم پيشی گرفته ولی در فروش کل نتوانست از «الهه زيگورات» بگذرد .
    لاک پشت ها هم پرواز می کنند در آخرين فروش روزانه به رقم 7 ميليون و 688 هزارريالی و در فروش کل به رقم 201 ميليون و 803 هزار ريالی دست يافته است در حالی که فيلم «الهه زيگورات» در فروش روزانه به رقم 3 ميليون و 685 هزار رسيده و از طرفی فروش کل 216 ميليون و 78 هزار و 500 ريال را به عنوان مقام سوم حفظ کرده است.
    در اين ميان فيلم «شمعی در باد» همچنان به عنوان پرفروش ترين فيلم مانده بر اکران به فروش کل 3 ميليارد و 683 ميليون و 509 هزار و 500 ريال رسيده است.
اين فيلم در فروش روزانه خود ديگر از رمق افتاده و در روز دوشنبه تنها 3 ميليون و389 هزار ريال از فروش گيشه را به دست آورد.
    فروش روزانه دو فيلم « توازن» و «دفتری از آسمان» چندان اميدوار کننده نيست. فيلم «دفتری از آسمان» با 4 سالن پس از 6 روز اکران به فروش 12 ميليون و 490 هزار ريالی دست يافته است. اين فيلم که 7 سال پس از زمان توليد به تازگی اکران شده از امکان تبليغی و نمايشی مناسبی برخوردار نيست و در آخرين روز آمار فروش تنها يك ميليون و 815 هزار ريال فروش داشته است.
    فيلم «توازن» نيز با فروش کل 10 ميليون و 310 هزار ريال و فروش روزانه يك ميليون و 635 هزار ريال چندان رضايت بخش نبود.
    «گاو خونی» فيلمی است که از ابتدا با در اختيار گرفتن يک سالن، زندگی بر پرده سينما را آغاز کرد و درحال حاضر پس از 55 روز اکران به فروش 210 ميليون و 921 هزار ريالی دست يافته است. اين فيلم در روز دوشنبه آخرين روز آمار گيری يك ميليون و 300 هزار ريال فروش داشته که با توجه به ساختار و موضوع فيلم رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com