1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 363  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۷/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138307282001  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۱۵:۱۸
    ۱۳۸۳/۰۷/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

ستاد مبازه با شبكه قاچاق فيلم تشكيل شد

روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، از تشكيل ستاد مركزي برخورد با تخلفات شبكه نمايش خانگي خبر داد.

    انجمن صنفي ويدئو رسانه با همكاري اتحاديه تهيه كنندگان و توزيع فيلم ايران، به منظور برخورد قاطع با شبكه قاچاق توليد و پخش نوارهاي غير مجاز ويدئويي VCD و DVD همچنين تكثير غير مجاز از محصولات مجاز و عرضه فيلم‌هاي ايراني، در شرف اكران به شبكه نمايش خانگي كه اقتصاد سينماي ايران را هدف قرار داده است. ضمن برگزاري جلساتي با مسئولان محترم قوه قضاييه و فرماندهي محترم نيروي انتظامي تهران بزرگ، نسبت به تشكيل ستاد، مركزي برخورد با تخلفات شبكه نمايش خانگي با حضور نمايندگان قوه قضاييه، نيروي انتظامي تهران بزرگ، ادارات كل نظارت و ارزشيابي و توسعه و همكاريهاي سمعي و بصري، اتحاديه تهيه كنندگان و توزيع فيلم ايران .
    بر پايه همين گزارش، موسسه رسانه‌هاي تصويري و انجمن صنفي ويدئو رسانه اقدام نمود، تا اين ستاد به منظور ايجاد ساز و كار لازم جهت شناسايي و برخورد با عوامل عمده پخش محصولات غير مجاز در تهران وهمچنين ايجاد نظام بازرسي و نظارت از مجموعه فروشگاه‌هاي محصولات فرهنگي، فروشگاه‌هاي رايانه‌اي و ساير صنوفي كه به نوعي محصولات ويديويي را اجاره و يا به فروش مي‌رسانند اقدام نمايند. انجمن صنفي ويدئو رسانه كشور در پايان خبر مذكور ابراز اميدواري كرده كه با اتكا به خداوند منان و همكاري ارگانهاي ذيربط در ستاد مذكور بتواند، با سود جويان بي هويتي، كه اعمالشان موجب شيوع انحرافات اخلاقي، رفتارهاي ضد فرهنگي و در نهايت گسترش بزهكاري و اعمال مجرمانه در جامعه است برخورد قاطع قانوني به عمل آورد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com