1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 405  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۶/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138306292013  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۴:۱۶
    ۱۳۸۳/۰۶/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

به همراه يك فيلم ايراني ديگر

كوير مرگ به بخش مسابقه جشنواره سينما پارادايز راه يافت

فيلم سينمايي «كوير مرگ» به كارگرداني اسماعيل براري در بخش مسابقه جشنواره سينما پارادايز پذيرفته شد.

    اين فيلم سينمايي با عنوان «Dead Heat Under The Shrubs» در بخش فيلم هاي سينمايي سيزدهمين دوره برپايي جشنواره بين المللي سينما پارادايز حضور دارد و با ديگر آثار اين بخش به رقابت مي پردازد.
    اين جشنواره در كشور آمريكا و جزيره هاوايي از 17 تا 23 سپتامبر (بيست و هفت شهريور تا دوم مهر ماه امسال) برگزار مي شود. اين جشنواره در 9 بخش مجزا برگزار مي شود و در اين بخش ها فيلم هاي سينمايي، مستند، كوتاه، انيميشن و آثار تجربي با يكديگر به رقابت مي پردازند. همچنين «نماهاي جزيره»، «داستان هاي بزرگ هرگز روايت نمي شوند»، «آن سوي تپه دريايي» و «فيلم هاي ساحلي آينده براي نسل هاي آينده» عنوان ديگر بخش هاي اين جشنواره هستند.
    فيلم سينمايي «كوير مرگ» كه با 10 فيلم ديگر در اين بخش به رقابت مي پردازد، داستان جواني است كه در كنار ديوار خانه اي مخروب در خارج از شهر، جسد مقتولي را مي يابد كه نزديك بيابان رها شده است. اين جوان به طور اتفاقي قاتل را كه يك زن است مشاهده مي كند. زن با اتومبيل خود دنبال اين جوان مي كند تا به هر طريقي كه شده، شاهد قتل را از بين ببرد.
    اين فيلم كه هنوز در ايران به اكران عمومي درنيامده، در فضاي كويري اطراف اصفهان فيلمبرداري شده است و مضمون فيلم اشاره به يكي از اشعار ناصر خسرو قبادياني از شعراي كهن ايراني دارد. فيلم سينمايي «كوير مرگ» پيش از اين در جشنواره فيلم بروكلين نيز شركت كرده بود.
    همچنين فيلم سينمايي «آبادان» به كارگرداني ماني حقيقي ديگر فيلم ايراني است كه در بخش مسابقه آثار سينمايي اين جشنواره حضور دارد. اين فيلم كه هنوز مجال اكران در داخل كشور را نيافته است، داستان زني را روايت مي كند كه از شوهرش جدا شده، ولي از نظر عاطفي هنوز به او وابستگي دارد.
    از طرف ديگر، اين زن نااميدانه به دنبال پدر پير خود مي گردد كه به خاطر فرار او از تهران به آبادان، دچار مشكلات روحي شده است. فيلم تقابل انديشه ميان دو نسل را به تصوير مي كشد.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com