1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 533  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305082004  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۴:۰۴
    ۱۳۸۳/۰۵/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

پانته‌آ بهرام:

حل معضلات اجتماعي جامعه نيم قرن طول مي‌كشد

كسي كه به شعار هنر براي هنر معتقد است وظيفه خاصي بر عهده داشته و حرفي براي گفتن دارد. كارهايي كه در رابطه با موضوع اعتياد ساخته مي‌شود بر ذهن تاثير مي‌گذارد و پخش فيلم‌هايي با موضوع اعتياد اجتناب ناپذير، واجب و بي‌ترديد مفيد است.

به گزارش ايسنا، پانته‌آ بهرام بازيگر تئاتر و تلويزيون و سينما در گفت‌وگو با دفتر ارتباطات رسانه‌اي جشنواره فيلم آيينه درباره جايگاه هنر در حل معضلات اجتماعي گفت: نمايش فيلم‌هايي با موضوع مواد مخدر و اعتياد بر روي مخاطبان تاثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود كه عميق‌تر به اين مساله فكر كنند و اين اتفاق كمي نيست.
بهرام درباره فيلم و سريال بر روي مخاطبان افزود: بعضي‌ها معتقدند كه هنر بايد زيبا، جذاب و سرگرم كننده باشد. اما به نظر من هنري كه زيبا، جذاب و سرگرم‌كننده است از ذهن آدمي گذشته، حرفي براي گفتن داشته و تاثيرگذار است.
بازيگر سريال مسافر در پاسخ به اين سوال كه چرا برنامه‌اي تاثيرگذار درباره كاهش مصرف مواد مخدر ساخته نشده‌ است، افزود: در كشور ما برنامه‌ها تبديل به نصيحت شده است، سريال‌هاي ما شكل نصيحت دارد و مشكل سيستم زندگي ما سيستم نصيحت است و تا زماني كه اين روند وجود دارد شكلي غير از اين نمي‌توان پيشنهاد داد كه اميدواريم روزي اين سيستم تغيير كند.
پانته‌آ بهرام ادامه داد: اعتياد يكي از معضلات ماست و براي حل مشكلاتي كه ما ايراني‌ها درگير آن هستيم به يك پروژه پنجاه‌ ساله نيازمنديم. در واقع نيم قرن طول مي‌كشد كه يكسري مسائل از پايه عوض شوند. اين پالايش نياز به آن دارد كه در عمق حركت كردن هم زمان زيادي لازم است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com