1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 574  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305082001  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۴۳:۰۷
    ۱۳۸۳/۰۵/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

سخنگوي اتحاديه تهيه‌كنندگان سينماي ايران:

موفقيت “ميهمان مامان“ نتيجه همكاري سينما و تلويزيون است

سخنگوي اتحاديه تهيه كنندگان فيلم ايران معتقد است استقبال كم‌نظير مردم از فيلم سينمايي “ميهمان مامان“ ساخته خوب و ارزشمند داريوش مهرجويي، از نتايج همكاري سينما و تلويزيون است.

به گزارش ايسنا، سيد غلامرضا موسوي گفت: توليدات ارزشمند، خوب و كيفي سينماي ايران هنگامي كه مورد حمايت اطلاع رساني تلويزيون قرار گرفته‌اند، با اقبال عمومي روبرو شده‌اند. طبيعتا در اين روند، ارزش فيلم‌ها به لحاظ ساختار كيفي و احترام سازندگان فيلم به مخاطب نقش اساسي دارد. بخصوص اين حمايت، اطلاع رساني و پخش آگهي فيلم‌ها در كلان شهر تهران بخاطر گستردگي و وسعت شهر اهميت ويژه‌اي يافته است.
موسوي اضافه كرد: من و همكارانم در اتحاديه تهيه كنندگان ضمن تبريك به آقاي داريوش مهرجويي و همكاران هنرمندش و مديران سيمافيلم، اين موفقيت كم نظير را در توليد فيلمي خوب و ارزشمند كه به مخاطب سينماي ايران احترام مي‌گذارد شايسته‌ي تقدير مي‌دانيم. وي تصريح كرد: قطعا اقبال مخاطبان از فيلم‌هاي كيفي سينماي ايران به توليد بيشتر اين گونه آثار كمك خواهد كرد و فيلمسازان ما تلاش بيشتري براي توليد فيلم‌هاي كيفي و ارزشمند كه مخاطب را مورد تكريم قرار مي‌دهند، خواهند داشت.به گزارش ايسنا،موسوي افزود: خوشبختانه تلويزيون، در اجراي سياست‌هاي آقاي مهندس ضرغامي با پخش آگهي‌هاي بلندمدت امكان معرفي فيلم را به شيوه‌اي شايسته فراهم كرد. چرا كه پخش مثلا ده ثانيه از يك فيلم آن هم در لابلاي مثلا 900 ثانيه آگهي، امكان توجه دادن به اكران فيلم را آن گونه كه بايد فراهم نمي‌كند. بنابراين اقدام ارزشمند ديگر تلويزيون، پخش آگهي فيلم‌ها در خارج از بسته‌هاي متعارف آگهي‌هاي تجاري است كه اقدام قابل تقديري است.
سخنگوي اتحاديه تهيه كنندگان اظهار اميدواري كرد كه اين اقدام تلويزيون در مورد ديگر فيلم‌هاي سينمايي نيز تسري يابد تا شاهد سينمايي پرمخاطب، شاداب و فيلم‌هاي كيفي و ارزشمند و سالن‌هايي در خور و شان مردم كشورمان باشيم. چرا كه مي‌دانيم توليد يك فيلم در دراز مدت صورت مي‌گيرد و برنامه‌ريزي براي دست يابي به سينمايي كه به خواست تماشاگران خوب سينماي ايران پاسخ دهد، در ميان مدت جوابگو است.
موسوي در پايان گفت: به نظر مي‌رسد با توجهي كه رياست سازمان صدا و سيما به هنرمندان و سينماي ايران دارند، فصل همكاري دراز مدت تلويزيون و سينما آغاز شده است و طبيعتا بزودي نتايج اين همكاري و حمايت به منصه ظهور خواهد رسيد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com