1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 1721  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۵/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138805180100  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۱:۰۴
    ۱۳۸۸/۰۵/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

اكران و نشست ويژه مستند يكي از هزاران در خانه هنرمندان ايران

نشست اكران و نقد و بررسي ويژه فيلم مستند «يکي از هزاران» به کارگرداني «احمد جان ميرزايي» ساعت 18 سه شنبه، 20 مرداد، با حضور دکتر شهناز اتابک، فوق تخصص نفرولوژي و پزشك فيلم و پدرام اكبري، مستندساز و مجري كارشناس برنامه، در سالن بتهوون خانه هنرمندان ايران روي پرده مي رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلم برنده جايزه اول جشنواره فيلم شهر و داستان زندگي روزمره پزشکي است كه با انبوهي از بيماران با مشکلات مختلف مواجه مي شود. اين پزشک در بين تمامي آلام و دردها به دنبال راه حلي براي شفا مي گردد ولي خود با جريان روزمره گي همراه است. دکتر «شهناز اتابک» در ميان بيماران کليوي و دياليزي به دنبال زندگي و اميد مي گردد در حالي که خود وظايف حرفه اي نيز دارد و در اين ميان ...
    قابل توجه است، «احمد جان ميرزايي» متولد 1342 شهر تهران و از سال 1357، عکاسي و فيلمبرداري را به صورت نيمه حرفه اي آغاز کرد. با ورود به دانشگاه، رشته کارگرداني سينما را در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد به پايان رساند و مجموعه مستند هاي فراواني در ايران و خارج از کشور تهيه و کارگرداني نموده و با خلق اين آثار، جوايز مختلفي را از جشنواره اي داخلي كسب كرده است.
    «يکي ازهزاران» محصول موسسه تصوير شهر (سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران) به تهيه کنندگي «محمد داوودي» است. محسن گودرزي تصويربردار، عباس خليل پور تدوين، حميد اسلاميان صدابردار و ناهيد دل آگاه، مدير توليد، از جمله عوامل ديگر اين فيلم هستند.
    گفتني است، اين برنامه در ادامه سلسله برنامه هاي اكران و نقد و بررسي آثار شاخص مستند سينماي ايران كه به كوشش انجمن تهيه کنندگان سينماي مستند ايران و با همکاري خانه هنرمندان ايران ساعت 18 سه شنبه هاي هر هفته در اين مكان برگزار مي شود برگزار مي شود و علاقه مندان براي حضور در آن مي توانند به خانه هنرمندان ايران واقع در: خيابان موسوي (فرصت شمالي) ، خيابان ايرانشهر شمالي، باغ هنر مراجعه كنند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com