1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 192  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۵/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138805060100  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۰:۰۶
    ۱۳۸۸/۰۵/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

همزمان با شروع اكران عمومي

اكران خصوصي دلخون در سالن سيد الشهداء (ع) برگزار مي شود

فيلم سينمايي «دلخون» ساخته «محمد‌رضا رحماني» از 7 مرداد‌ماه در گروه سينمايي استقلال اکران عمومي مي شود و اكران خصوصي آن نيز ساعت 30/17 در سالن سيد الشهداء(ع) با حضور كارگردان و عوامل برگزار مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ غلامرضا فرجي، مدير پخش و بازاريابي معاونت سينمايي حوزه هنري، ضمن اعلام اين خبر اضافه كرد: اين فيلم در 15سينماي تهران و 20 سينماي شهرستان اكران مي شود و در چند روز آينده نيز به تعداد سالن هاي اكران كننده آن اضافه خواهد شد. نصب بيلبوردهاي تبليغاتي آن از 5 مرداد نصب شده وتيزرآن نيز مجوز پخش گرفته و از جمعه، 9 مرداد در شبكه هاي تلويزيوني پخش خواهد شد.
    قابل توجه است، اكران خصوصي و نشست نقد و بررسي اين فيلم نيز به كوشش انجمن روزنامه نگاران مسلمان و با حضوركارگردان، محمدحسين حق گو و مسعود اطيابي به عنوان تهيه كنندگان فيلم و محمود گبرلو به عنوان مجري و منتقد در محل ياد شده واقع در: خيابان مفتح شمالي، پايين تر ميدان 7 تير برگزار خواهد شد.
    «دلخون» داستان مردي است که همسرش را به قتل رسانده و منتظر اجراي حکم اعدام است، اما با ورود وکيل تسخيري و پيشنهاد غافلگيرکننده اش، مسير داستان عوض مي شود.
    الناز شاکردوست، حامد بهداد، پوريا پورسرخ، هوشنگ توکلي، حبيب دهقان ‌نسب، هنگامه حميدزاده و حشمت آرميده از جمله بازيگران اين فيلم هستند و فيلمنامه آن نيز نوشته مشترك كارگردان با «عليرضا محمودي ايرانمهر» است. ازعوامل ديگر اين فيلم مي توان به: حسن کريمي مدير فيلمبرداري و مجيد ليلاجي طراح صحنه و لباس اشاره كرد.
    گفتني است، فيلم «دلخون» محصول موسسه توسعه سينمايي سوره حوزه هنري است و سال گذشته جايزه بهترين فيلم بخش مسابقه فيلم هاي اول و دوم جشنواره فيلم فجر را از آن خود کرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com